カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Mine~ Bebe Rexha

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Turned a boy into a man in just one night

 

一晩で、少年から大人に変わったの

 

 

Now you wanna be my lover

 

今、あなたは私の恋人になりたいって

 

 

Like you've never seen in color

 

何色にも染まってないあなたは

 

 

Yeah, I get off when I see that you're in pain

 

そう、あなたが痛みを感じてるのも見ると、私は興奮するの

 

 

Want that high top of the mountain

 

山のてっぺんに登りたくなるわ

 

 

Dip it in the holy fountain

 

ほとばしる聖なる泉に体を浸して

 

 

 

 

 

 

 

You don't want love unless it's mine

 

あなたが求めるのは私の愛だけ

 

 

Now you want it all the time

 

今のあなたは四六時中私を求めてるの

 

 

Yeah, you want me all out your mind

 

そうよ、頭がおかしくなるくらい、私を求めてるの

 

 

You don't want love unless it's mine

 

あなたが求めるのは私の愛だけ

 

 

It don't feel right unless it's mine

 

私の愛じゃないとダメなのよ

 

 

Twenty-four hours on your mind

 

24時間、考えるのは私のことだけ

 

 

Now you want it all the time

 

四六時中、私を求めてるのよ

 

 

You don't want love unless it's mine

 

あなたが求めてるのは私の愛だけ

 

 

It don't feel right unless it's mine

 

私の愛じゃないとダメなのね

 

 

Twenty-four hours on your mind

 

24時間、あなたは私のことだけを考えてる

 

 

Now you want it all the time

 

四六時中、私を求めてるのよ

 

 

You don't want love unless it's

 

あなたが求める愛は

 

 

Look at you, looking up down on your knees

 

あなたを見つめる私、あなたが跪いて私を見上げるの

 

 

Treading in the scared waters

 

聖なる泉に足を踏み入れて

 

 

Waiting 'til the high gets stronger

 

登りつめて、強くなるのを待つの

 

 

Yeah, yeah, I'll keep you begging, begging, ooh

 

そうよ、そうなの、もっと求めて

 

 

I'm your fetish, ooh

 

私はあなたのフェティッシュだから

 

 

Come and get it, ooh

 

だから来て

 

 

 

 

 

 

 

You don't want love unless it's mine

 

あなたが求めるのは私の愛だけ

 

 

Now you want it all the time

 

今のあなたは四六時中私を求めてるの

 

 

Yeah, you want me all out your mind

 

そうよ、頭がおかしくなるくらい、私を求めてるの

 

 

You don't want love unless it's mine

 

あなたが求めるのは私の愛だけ

 

 

It don't feel right unless it's mine

 

私の愛じゃないとダメなのよ

 

 

Twenty-four hours on your mind

 

24時間、考えるのは私のことだけ

 

 

Now you want it all the time

 

四六時中、私を求めてるのよ

 

 

You don't want love unless it's mine

 

あなたが求めてるのは私の愛だけ

 

 

It don't feel right unless it's mine

 

私の愛じゃないとダメなのね

 

 

Twenty-four hours on your mind

 

24時間、あなたは私のことだけを考えてる

 

 

Now you want it all the time

 

四六時中、私を求めてるのよ

 

 

You don't want love unless it's mine

 

あなたが求める愛は私の愛だけで

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'll keep you begging, begging, ooh

 

もっと私を求めて

 

 

I'm your fetish, ooh

 

私はあなたのフェティッシュだから

 

 

Come and get it, ooh

 

ねえ、来て

 

 

 

 

 

 

 

You don't want love unless it's mine

 

あなたが求めるのは私の愛だけ

 

 

It don't feel right unless it's mine

 

私の愛じゃなきゃダメなのよ

 

 

Twenty-four hours on your mind

 

24時間、考えるのは私のことだけ

 

 

Now you want it all the time

 

四六時中、私を求めてるのよ

 

 

You don't want love unless it's mine

 

あなたが求めてるのは私の愛だけ

 

 

It don't feel right unless it's mine

 

私の愛じゃないとダメなのね

 

 

Twenty-four hours on your mind

 

24時間、あなたは私のことだけを考えてる

 

 

Now you want it all the time

 

四六時中、私を求めてるのよ

 

 

You don't want love unless it's mine

 

あなたが求める愛は私の愛なの

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow