カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Him~ Sam Smith

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Holy father

 

神父様

 

 

We need to talk

 

話しがあるんだ

 

 

I have a secret

 

私は、隠してることがあるんだ

 

 

That I can't keep

 

でももう、隠しきれない

 

 

I'm not the boy that

 

私は人とは違うんです

 

 

You thought you wanted

 

あなたが望むような男じゃないんだ

 

 

Please don't get angry

 

どうか、怒らないで

 

 

Have faith in me

 

僕を信じてください

 

 

Say I shouldn't be here but I can't give up his touch

 

祈る資格なんてないかもしれないけど、彼の思いを否定できないんだ

 

 

It is him I love

 

僕が愛してるのは

 

 

It is him

 

彼だから

 

 

Don't you try and tell me that God doesn't care for us

 

僕達を突き放すのはやめてくれないか?

 

 

It is him I love

 

僕が愛してるのは

 

 

It is him love

 

彼だから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I walk the streets of Mississippi

 

僕はミシシッピの街を歩きながら

 

 

I hold my lover by the hand

 

愛する人と手を繋いでる

 

 

I feel you staring when he is with me

 

その時、あなたの視線を感じるんだ

 

 

How can I make you understand?

 

どうやったら理解してくれますか?

 

 

 

 

 

 

 

Say I shouldn't be here but I can't give up his touch

 

祈る資格なんてないかもしれないけど、彼の思いを否定できないんだ

 

 

It is him I love

 

僕が愛してるのは

 

 

It is him

 

彼だから

 

 

Don't you try and tell me that God doesn't care for us

 

僕達を突き放すのはやめてくれないか?

 

 

It is him I love

 

僕が愛してるのは

 

 

It is him love

 

彼だから

 

 

Oh, I love

 

好きなんだ

 

 

No, no

 

お願いだ

 

 

I love

 

愛してる

 

 

I love

 

愛してるんだ

 

 

Him I love

 

彼を

 

 

Him I love

 

彼を愛してるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Him I love

 

私は

 

 

Him I love

 

彼を愛してるんだ

 

 

Holy father

 

神父様

 

 

Judge my sins

 

裁いてください

 

 

I'm not afraid of what they will bring

 

僕は何が起きても恐れないから

 

 

I'm not the boy that you thought you wanted

 

僕はあなたが望むような男じゃないかもしれない、だって

 

 

I love him

 

僕は彼を愛してるから

 


 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow