カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Never Be The Same~ Camila Cabello

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Something must've gone wrong in my brain

 

きっと、頭の中で何か悪いことが起こったの

 

 

Got your chemicals all in my veins

 

きっとあなたの化学物質が私の血管を満たしたの

 

 

Feeling all the highs, feeling all the pain

 

おかげで私は気分が上がったり、苦しくなったりするの

 

 

Let go of the ways I used to fall in lane

 

執着してたものから離れるわ

 

 

Now I'm seeing red, not thinking straight

 

私は今、怒ってるの、物事をキチンと考えれずにいるわ

 

 

Blurring all the lines, you intoxicate me

 

色んなものの輪郭がボンヤリしてる、あなたが私を夢中にさせるからね

 

 

Just like nicotine, heroin, morphine

 

ニコチンやヘロインとかモルヒネを摂取した時みたいにね

 

 

Suddenly, I'm a fiend and you're all I need

 

突然、私は狂ったようになってしまう、私にとってあなたがすべてなの

 

 

All I need, yeah , all I need

 

あなたが必要なの、あなただけ

 

 

It's you, babe

 

それは、あなただけなの

 

 

And I'm a sucker for the way that you move, babe

 

そして、私はあなたの動きに夢中なの

 

 

And I could try to run, but it would be useless

 

逃げ出すことも出来たわ、でもそんなことしても無駄なの

 

 

You're to blame

 

酷い人よね

 

 

Just one hit, you will know I'll never be the same

 

一度あなたを味わってしまったら変わってしまうのよ

 

 

Sneaking in LA when the lights are low

 

私がLAを彷徨うのは光が小さくなってく時で

 

 

Off of one touch I could overdose

 

一度触れられただけで酔ってしまうの

 

 

He said "stop playing it safe, girl, I wanna see you lose control"

 

彼は言うの「無難に遊ぶなよ、キミのコントロールが効かなくなった時が見たいんだ」って

 

 

You're in my blood, you're in my veins, you're in my head

 

あなたは私の血液で、血管で、私のあなたの中に居るの

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow