カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Firestone~ Kygo feat Conrad Sewell

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm  a flame

 

僕は大きな炎

 

 

You're a fire

 

キミは小さな炎

 

 

I'm the dark in need of light

 

僕は光を求める暗闇で

 

 

When we touch, you inspire

 

キミに触れた時、元気になれるんだ

 

 

Feel the change in me tonight

 

今夜、キミもそう感じると思うよ

 

 

So take me up, take me higher

 

だから、僕をもっと高いところまで連れて行って

 

 

There's a world not far from here

 

そう遠くないところにあるあそこへ

 

 

When can dance in desire

 

僕達で思いのままに踊るんだ

 

 

Or we can burn in love tonight

 

それとも今夜は2人一緒に恋に落ちようか

 

 

 

 

 

 

 

Our hearts are like firestone

 

僕達の心は火打ち石見たい

 

 

And when they strike, we feel the love

 

お互いにカチって擦れ合う時に愛を感じるんだ

 

 

Sparks will fly, they ignite our bones

 

火花が弾けて、僕達の骨を燃やすけど

 

 

But when they strike, we light up the world

 

でも2人がぶつかり合う時、この世界を明るく照らすんだ

 

 

 

Our hearts are like firestone

 

僕達の心は火打ち石見たい

 

 

And when they strike, we feel the love

 

お互いにカチって擦れ合う時に愛を感じるんだ

 

 

Sparks will fly, they ignite our bones

 

火花が弾けて、僕達の骨を燃やすけど

 

 

But when they strike, we light up the world

 

でも2人がぶつかり合う時、この世界を明るく照らすんだ

 

 

 

 

 

 

 

We light up the world

 

2人で世界を照らすんだ

 

 

Oooh oooh

 

 

 

 

World

 

この世界を

 

 

Oooh oooh

 

 

 

 

Firestone

 

火打ち石のようにね

 

 

 

 

 

I'm from X, you're from Y

 

僕達は互いに生まれも違う

 

 

Perfect strangers in the night

 

夜に出会う他人同士と変わらない

 

 

Here we are, come together

 

でもここに居るよ、一緒に行こう

 

 

To the world we'll testify

 

世界に向かって叫ぶんだ

 

 

 

 

 

 

 

Our hearts are like firestone

 

僕達の心は火打ち石見たい

 

 

And when they strike, we feel the love

 

お互いにカチって擦れ合う時に愛を感じるんだ

 

 

Sparks will fly, they ignite our bones

 

火花が弾けて、僕達の骨を燃やすけど

 

 

But when they strike, we light up the world

 

でも2人がぶつかり合う時、この世界を明るく照らすんだ

 

 

Our hearts are like firestone

 

僕達の心は火打ち石見たい

 

 

And when they strike, we feel the love

 

お互いにカチって擦れ合う時に愛を感じるんだ

 

 

Sparks will fly, they ignite our bones

 

火花が弾けて、僕達の骨を燃やすけど

 

 

But when they strike, we light up the world

 

でも2人がぶつかり合う時、この世界を明るく照らすんだ

 

 

 

 

 

 

 

We light up the world

 

2人で世界を照らすんだ

 

 

We light up the world

 

2人で世界を照らすんだ

 

 

Oooh oooh

 

 

 

 

World

 

この世界を

 

 

Oooh oooh

 

 

 

 

Firestone

 

火打ち石のようにね

 


 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow