カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Masterpiece~ Motionless In White

 

 

 

All the stupid lies and the stupid games

全ての愚かな嘘と愚かなゲーム

 

Left a vacancy in this picture frame

写真立てには何も残さなかったんだ

 

A prisoner by my own hands

僕のために捕まった囚人

 

'Cause if I can't have me then no one can

だって、僕が僕じゃないから誰もなれないだろう

 

I need to heal what I inflict

僕が傷つけたものを癒さないと

 

But I'll burn that bridge when I get to it

でも、その時に僕はあの橋を燃やしてしまうだろう

 

As I play roulette with a broken gun

壊れた銃でルーレットをするように

 

I confess these sins with a sharp and spiteful tongue

鋭利な舌で罪を告白するんだ

 

 

 

So how do I apologize

さあ、どうやって謝ろうか

 

And put the tears back in your eyes?

どうやってキミの目に涙を取り戻そうか?

 

When every canvas that I paint 

僕が描く全てのキャンパスは

 

Is a masterpiece made of my mistakes

僕の失敗で出来上がった傑作なんだ

 

 

 

Outlined in guilt, my portrait stares

輪郭だけの罪悪感、僕の肖像画が見つめてる

 

In a gallery where the walls lie bare

壁が剥き出しのギャラリーで

 

As I modernize my antique ways

アンティークな現代化みたいな

 

True colors can't escape the brush of fate

本物の色は運命の筆から逃れられないんだ

 

 

 

So how do I apologize

さあ、どうやって謝ろうか

 

And put the tears back in your eyes?

どうやってキミの目に涙を取り戻そうか?

 

When every canvas that I paint 

僕が描く全てのキャンパスは

 

Is a masterpiece made of my mistakes

僕の失敗で出来上がった傑作なんだ

 

 

 

Illustrate all my pain

僕の痛みを掻き出してくれ

 

And set it all ablaze

全てを燃え上がらせてくれ

 

Burn

燃やせ

 

And set it all ablaze

全てを燃え上がらせるんだ

 

 

 

So how do I apologize

さあ、どうやって謝ろうか

 

And put the tears back in your eyes?

どうやってキミの目に涙を取り戻そうか?

 

When every canvas that I paint 

僕が描く全てのキャンパスは

 

Is a masterpiece made of my mistakes

僕の失敗で出来上がった傑作なんだ

 

And in the light of my demise

終焉の光の中で

 

I see my failures in your eyes

キミの瞳に映る僕の失敗を見てるんだ

 

Every canvas that I paint

僕が描く全てのキャンパスは

 

Is a masterpiece made of my mistakes

僕の失敗で出来上がった傑作なんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow