カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Need A Little Time~ Courtney Barnett

 

 

 

I don't know a lot about you but

私はキミのことをあまり知らないけど

 

You seem to know a lot about me so

あなたは私のことをよく知ってるみたいで

 

I take a little time out

少し休憩

 

I take a little time out

少しね

 

I'm sorry that I lost my patience

我慢できなくてごめんね

 

You deserve better, it's true

あなたにはもっといい人がいるよ、ホントに

 

I need a little time out

私から離れて

 

I need a little time out

少し離れて

 

From me, me, me, me

私から

 

And you, ooh ooh ooh, you, ooh ooh ooh

そして、あなたを離れて

 

Open up your insides show us

中身を曝け出して

 

Your inner most lecherous

一番奥の変な部分を

 

I'll rip it out carefully

大切に切り取ってあげるわ

 

I promise you won't feel a thing

痛くも痒くもさせないわ

 

 

 

Everybody wants to have their say

誰も彼も言いたい放題で

 

Forever waiting for some car crash

ずっと何か衝突するのを待ってるわ

 

I need a little time out

私には少し時間が

 

I need a little time out

少し時間が必要なの

 

From me, me, me, me

私から

 

 

 

 

Shave your need to see how it feels

どんな感じなのか頭を剃ってみて

 

Emotionally it's not that different

気持ち的にはそんな違いはなくて

 

But to the hand it's beautiful

でも、手には素晴らしく感じられるの

 

Yeah, to the hand it's beautiful

そうよ、手には美しいの

 

You seem to have the weight of the world

あなたは世界ほどの重さを骨張った肩に

 

Upon your bony shoulders, well hold on

背負いこんでるようね、少しだけ待って

 

You need a little time out

あなたには時間が

 

You need a little time out

少し離れて

 

From me, me, me, me

私から

 

And me, me, me, me, me, me, me, me

そうして、私を離れて

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow