カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Who Are You~ FTampa

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I don't know where the clouds are going

 

あの雲が何処に行こうとしてるのか僕には分からないけど

 

 

They left but the sun is showing light beams on my skin

 

でも雲が消えれば太陽が出て、日差しが肌を刺すんだ

 

 

Let's keep moving on to the beat

 

さあ、ビートに乗って踊ろうよ

 

 

Open mind, dirty feet

 

自由になって、足が崩れるくらいに

 

 

This is what we need

 

僕達に必要なのは「こういうこと」なんだから

 

 

So let's stay, feel this way

 

だからこのまま、この雰囲気を感じるんだ

 

 

For another perfect day

 

新しい最高の1日の為に

 

 

A heart of gold within this stone

 

この石には黄金の心が埋まってるんだ

 

 

Let's take it out and make it whole

 

さあ、それを取り出して光り輝くものにしよう

 

 

 

 

 

 

 

So even through, even though, even though, even though

 

だけど、でも

 

 

I wanna take you to mars

 

僕はキミを火星に連れていきたいから

 

 

You gotta let it go, let it go, let it go, let it go

 

キミは手放さないといけないよ、手放さないと

 

 

We maybe take it too dar but this is who we are

 

僕達にとって馬鹿げたことかもしれないけど、でも「これが」僕達なんだ

 

 

We maybe take it too far but this is who we are

 

僕達にとって馬鹿げたことかもしれないけど、でも「これが」僕達なんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know a secret place

 

僕達は秘密の場所を知ってる

 

 

It's out of time and space, defying gravity

 

時間と空間が失われて、重力に抗う

 

 

Let's keep moving on to the beat

 

それでも、ビートに乗って踊り続けるんだ

 

 

Open mind, dirty feet

 

自由に、足が崩れるくらいにね

 

 

This is what we need

 

僕達に必要なのは「こういうこと」だろ

 

 

I see your smile though the fire

 

炎の中にキミの笑顔が見えるよ

 

 

For a perfect little while

 

ほんの少しの完璧な時間のために

 

 

A heart of gold within this stone

 

この石には黄金の心が埋まってるんだ

 

 

Let's take it out and make it whole

 

さあ、そいつを取り出して、光り輝くものにしよう

 

 

 

 

 

 

 

So even through, even though, even though, even though

 

だけど、でも

 

 

I wanna take you to mars

 

僕はキミを火星に連れていきたいから

 

 

You gotta let it go, let it go, let it go, let it go

 

キミは手放さないといけないよ、手放さないと

 

 

We maybe take it too dar but this is who we are

 

僕達にとって馬鹿げたことかもしれないけど、でも「これが」僕達なんだ

 

 

We maybe take it too far but this is who we are

 

僕達にとって馬鹿げたことかもしれないけど、でも「これが」僕達なんだよ

 

 

 

This is who we are

 

これが僕達なんだ

 

 

But this is who we are

 

そうだよ、これが僕達

 

 

This is who we are

 

これが僕達なんだ

 

 

But this is who we are

 

そうさ、これが僕達なんだよ

 

 

 

 

 

 

 

So even through, even though, even though, even though

 

だけど、でも

 

 

I wanna take you to mars

 

僕はキミを火星に連れていきたいから

 

 

You gotta let it go, let it go, let it go, let it go

 

キミは手放さないといけないよ、手放さないと

 

 

We maybe take it too dar but this is who we are

 

僕達にとって馬鹿げたことかもしれないけど、でも「これが」僕達なんだ

 

 

We maybe take it too far but this is who we are

 

僕達にとって馬鹿げたことかもしれないけど、でも「これが」僕達なんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So even through, even though, even though, even though

 

だけど、でも

 

 

I wanna take you to mars

 

僕はキミを火星に連れていきたいから

 

 

You gotta let it go, let it go, let it go, let it go

 

キミは手放さないといけないよ、手放さないと

 

 

We maybe take it too dar but this is who we are

 

僕達にとって馬鹿げたことかもしれないけど、でも「これが」僕達なんだ

 

 

But this is who we are, this is who we are

 

だけどこれが僕達なんだ、これがね

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow