カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Another Chance~ Big Pinappple

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

If I had another chance tonight

 

もしも僕に今夜もう一つのチャンスがあるのなら

 

 

I'd try to tell you that the things we had were right

 

僕は、僕達が持ってたものが正しかったってキミに話すよ

 

 

If I had another chance tonight

 

もしも、今夜もう一つ、チャンスがあるのなら

 

 

I'd try to tell you that the things we had were right

 

僕達が持ってたものが正しかったってキミに話すよ

 

 

 

 

 

 

 

 

If I had another chance tonight

 

もしも僕に今夜もう一つのチャンスがあるのなら

 

 

I'd try to tell you that the things we had were right

 

僕は、僕達が持ってたものが正しかったってキミに話すよ

 

 

If I had another chance tonight

 

もしも、今夜もう一つ、チャンスがあるのなら

 

 

I'd try to tell you that the things we had were right, I, I, I...

 

僕達が持ってたものが正しかったってキミに話すよ、僕は、僕は

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If I had another chance tonight

 

もしも、今夜もう一つのチャンスがあるのなら

 

 

I'd try to tell you that the things we had were right

 

僕達が持ってたものが正しかったんだってキミに話すよ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow