カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Next Step~ Big Time Rush

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Step 1, we were just two friends having fun

 

ステップ1 僕達はただの良い友達なんだ

 

 

Step 2, couldn't take my mind off of you

 

ステップ2 キミのことを忘れることが出来ないんだよ

 

 

Step 3, is when you put your arms around me

 

ステップ3 キミが僕に腕をまわした時

 

 

Step 4, we weren't just friends anymore

 

ステップ4 僕達はもう、ただの友達じゃないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

When you look my way

 

キミが僕の人生を見ると

 

 

Nothing left to say

 

言うことなんて何もないんだ

 

 

Just the way that I feel

 

ただ、ありのまま僕が感じるもの

 

 

It's all I can do

 

僕に出来ること全て

 

 

Not to touch your lips

 

キミの唇に触れないようにね

 

 

Not to kiss your face

 

キミの顔にキスしないで

 

 

Nothing left to say

 

言うことは何も無いんだよ

 

 

Let's take it to the next step

 

さあ、次のステップに進むんだ

 

 

Oh way-oh oh oh oh-o

 

 

 

 

'Cause we've never been there before

 

だって、僕達はそこまで進んだことがないからね

 

 

Let's take it to the next step

 

さあ、次のステップに進むんだ

 

 

Oh way-oh oh oh oh-o

 

 

 

 

'Cause my heart can't take anymore

 

だって、僕の心はもう我慢できないんだ

 

 

 

 

Step 5, is when I left those tears in your eyes

 

ステップ5 キミが涙を流した時

 

 

Step 6, I don't even know what I did

 

ステップ6 僕が何をしたのか全くわからない

 

 

Step 7, happened when I walked out the door

 

ステップ7 僕がドアを開けた後に起こったんだ

 

 

Step 8, we aren't even friends anymore

 

ステップ8 僕達はもう友達じゃないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

When you look my way

 

キミが僕の人生を見ると

 

 

Nothing left to say

 

言うことなんて何もないんだ

 

 

Just the way that I feel

 

ただ、ありのまま僕が感じるもの

 

 

It's all I can do

 

僕に出来ること全て

 

 

Not to touch your lips

 

キミの唇に触れないようにね

 

 

Not to kiss your face

 

キミの顔にキスしないで

 

 

Nothing left to say

 

言うことは何も無いんだよ

 

 

Let's take it to the next step

 

さあ、次のステップに進むんだ

 

 

Oh way-oh oh oh oh-o

 

 

 

 

'Cause we've never been there before

 

だって、僕達はそこまで進んだことがないからね

 

 

Let's take it to the next step

 

さあ、次のステップに進むんだ

 

 

Oh way-oh oh oh oh-o

 

 

 

 

'Cause my heart can't take anymore

 

だって、僕の心はもう我慢できないんだ

 

 

Let's take it to the next step

 

さあ、次のステップに進むんだ

 

 

For better, or letting go

 

良くしていくために、手放すために

 

 

Let's take it to the next step

 

さあ、次のステップに進むんだ

 

 

Or never, even know

 

知ってるよ

 

 

 

 

 

 

 

When you look my way

 

キミが僕の人生を見ると

 

 

Nothing left to say

 

言うことなんて何もないんだ

 

 

Just the way that I feel

 

ただ、ありのまま僕が感じるもの

 

 

It's all I can do

 

僕に出来ること全て

 

 

Not to touch your lips

 

キミの唇に触れないようにね

 

 

Not to kiss your face

 

キミの顔にキスしないで

 

 

Nothing left to say

 

言うことは何も無いんだよ

 

 

Let's take it to the next step

 

さあ、次のステップに進むんだ

 

 

Oh way-oh oh oh oh-o

 

 

 

 

'Cause we've never been there before

 

だって、僕達はそこまで進んだことがないからね

 

 

Let's take it to the next step

 

さあ、次のステップに進むんだ

 

 

Oh way-oh oh oh oh-o

 

 

 

 

'Cause my heart can't take anymore

 

だって、僕の心はもう我慢できないんだ

 

 

Let's take it to the next step

 

さあ、次のステップに進むんだ

 

 

For better, or letting go

 

良くしていくために、手放すために

 

 

Let's take it to the next step

 

さあ、次のステップに進むんだ

 

 

Or never, even know

 

知ってるよ、分かってるよ

 


 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow