カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Addicted To Memory~ Zedd

youtu.be

 

 

 

We are, we are violent chemistry

 

私達、私達は危険な化学変化で

 

 

Love has taken us as far we cab reach

 

愛は届く範囲まで私達を連れて来たの

 

 

But I can't leave

 

でも、私は踏み出せない

 

 

We are, we are imagine ecstasy

 

私達は、私達は想像で有頂天になるの

 

 

Holding on to what we used to be

 

昔の私達にしがみついて

 

 

Addicted to a memory

 

思い出に依存するの

 

 

Holding on to what we used to be

 

昔の私達にしがみついて

 

 

Addicted to a memory

 

思い出に依存する

 

 

Oh, memory

 

そう、思い出に

 

 

We are, we are in love enemies

 

私達は、私達は愛で害を与える

 

 

We are sentimental slaves on broken knees

 

私達は歩けない感傷的な奴隷で

 

 

We're on empty

 

私達は空っぽなの

 

 

We were, we were one identity

 

私達は、私達は一つの自我を持ってたの

 

 

Now the trouble is remembering

 

今は思い出に出すもの難しいわ

 

 

Addicted to a memory

 

思い出に依存してるの

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow