カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lost In Japan~ Zedd feat Shawn Mendes

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

All it'd take is one flight

 

一回のフライトで

 

 

We'd be in the same time zone

 

僕達は同じ時間を過ごしてるんだ

 

 

Looking through your timeline

 

キミのタイムラインを見て

 

 

Seeing all the rainbows

 

虹を見て

 

 

I got an idea

 

僕にはアイデアがあるんだ

 

 

And I know that it sounds crazy

 

自分でもおかしいって思ってるよ

 

 

I just wanna see ya

 

ただ、見てたいんだ

 

 

All I gotta ask

 

キミに聞きたいことがあるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

Do you got plans tonight?

 

今晩空いてるかな?

 

 

I'm a couple hundred miles, from Japan and I

 

僕は日本から離れた場所にいるんだけど

 

 

I was thinking I could fly to your hotel tonight

 

今夜、キミのホテルに飛んでいけるかなって思ってるんだ

 

 

Cause I-I can't get you off my mind

 

だって、キミがずっと心の中に居るんだ

 

 

Can't get you off my mind

 

キミが僕の心から出ていかないよ

 

 

Can't get you off my mind

 

キミが

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

I can't seem to get you off my mind

 

キミが僕の心の中から出ていかないよ

 

 

Let's get lost tonight

 

今夜

 

 

Let's get lost tonight

 

今夜ね

 

 

Baby, you and

 

ねえ、キミと...

 

 

I can't seem to get you off my mind

 

だから現実の中で会おうよ

 

 

 

 

I could feel the tension

 

なんか変な感じがするんだ

 

 

We could cut it with a knife

 

僕達はその気持ちをナイフで切るんだ

 

 

I know it's more than just a friendship

 

友達以上だってわかってるよ

 

 

I can hear you think I'm right, yeah

 

僕にはキミが大丈夫って言ってるのが聞こえるんだ

 

 

Do I gotta convince you?

 

ちゃんと説明した方がいいのかな?

 

 

That you shouldn't fall asleep?

 

キミが寝落ちしないように

 

 

It'll only be a couple hours

 

あと2時間しか無いんだ

 

 

And I'm about to leave

 

僕が出発するまでね

 

 

 

 

 

 

 

Do you got plans tonight?

 

今晩空いてるかな?

 

 

I'm a couple hundred miles, from Japan and I

 

僕は日本から離れた場所にいるんだけど

 

 

I was thinking I could fly to your hotel tonight

 

今夜、キミのホテルに飛んでいけるかなって思ってるんだ

 

 

Cause I-I can't get you off my mind

 

だって、キミがずっと心の中に居るんだ

 

 

Can't get you off my mind

 

キミが僕の心から出ていかないよ

 

 

Can't get you off my mind

 

キミが

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

I can't seem to get you off my mind

 

キミが僕の心の中から出ていかないよ

 

 

Let's get lost tonight

 

今夜

 

 

Let's get lost tonight

 

今夜ね

 

 

Baby, you and

 

ねえ、キミと...

 

 

I can't seem to get you off my mind

 

だから現実の中で会おうよ

 

 

Do you got plans tonight?

 

今晩空いてるかな?

 

 

I'm a couple hundred miles, from Japan and I

 

僕は日本から離れた場所にいるんだけど

 

 

I was thinking I could fly to your hotel tonight

 

今夜、キミのホテルに飛んでいけるかなって思ってるんだ

 

 

Cause I-I can't get you off my mind

 

だって、キミがずっと心の中に居るんだ

 

 

Do you got plans tonight, baby?

 

キミは今夜空いてるかな?

 

 

I was hoping I could get lost in your paradise

 

キミのパラダイスで迷子になりたいって願ってたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The only thing I'm thinking 'bout is you and I

 

僕が考えてるのは2人の関係で

 

 

And I-I can't get you off my mind

 

そしてキミのことを考えてるんだ

 

 

Can't get you off my mind

 

キミのことを

 

 

I can't seem to get you off my mind, yeah

 

キミが僕の心から出ていかないんだ

 

 

Let's get lost tonight

 

だから、今夜

 

 

Let's get lost tonight

 

今夜出て行こう

 

 

Baby, you and

 

ねえ、キミは...

 

 

I can't seem to get you off my mind

 

現実の中で会おうよ

 

 

Let's get lost tonight

 

だから、今夜

 

 

Let's get lost tonight

 

今夜出て行こう

 

 

Baby, you and

 

ねえ、キミは...

 

 

I can't seem to get you off my mind

 

現実の中で会おうよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow