カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Tonight~ The Chainsmokers

 

 

 

 

Cause I can fly

だって僕は飛べるんだ

 

I can fly, yeah

僕は、飛べるんだ

 

You crawl around

色々動いて

 

Searching for higher ground

もっと素敵な場所をキミは探してるんだね

 

Can't see in front of me my enemies

今の僕にはもう、敵なんていないんだ

 

I tried every possibility, bility know if I can bleed

全ての可能性を試したんだ、生きてる実感を感じるためにね

 

If that's what you wanted

もしも、キミが同じことを望んでも

 

You won't get it tonight

今夜のキミにはきっとできないだろうね

 

 

 

Cause I can fly

だって僕は飛べるから

 

I can fly, I can fly

飛べるんだよ

 

I can fly

僕は

 

Will you and I would

でも、キミが望むのなら、僕も一緒に

 

Falling down

落ちていくよ

 

 

 

You crawl around

色々と動き回って

 

Searching for higher ground

もっと素敵な場所をキミは探してるんだろうね

 

Searching for higher ground

もっと素敵な場所をキミは探してるんだね

 

Can't see in front of me my enemies

今の僕にはもう、敵なんていないんだ

 

I tried every possibility, bility know if I can bleed

全ての可能性を試したんだ、生きてる実感を感じるためにね

 

If that's what you wanted

もしも、キミが同じことを望んでも

 

You won't get it tonight

今夜のキミにはきっとできないだろうね

 

 

 

Cause I can fly

だって僕は飛べるから

 

I can fly, I can fly

飛べるんだよ

 

I can fly

僕は

 

Will you and I would

でも、キミが望むのなら、僕も一緒に

 

Falling down

落ちていくよ

 

Falling downnn

一緒に落ちて行くよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow