カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Angel~ Aerosmith

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm alone 

 

独りぼっちなんだ

 

 

Yeah, I don't know if I can face the night

 

そう、夜に向き合えるのかも分からないんだ

 

 

I'm in tears and the crying' that I do is for you

 

キミのことを思うと泣けてくる、キミを独り占めしたいよ

 

 

I want your love, let's break the walls between us

 

僕達の間にある壁を取り払って

 

 

Don't make it tough, I'll put away my pride

 

気取らないさ、プライドなんか捨ててやる

 

 

Enough's enough I've suffered and

 

もう十分なんだ

 

 

I've seen the light

 

僕にもやっと光が見えてきたよ

 

 

 

 

 

 

 

Baby

 

 

 

 

You're my angel, come and save me tonight

 

キミは僕の天使さ、今夜僕を救いにきてよ

 

 

You're my angel, come and make it all right

 

キミは僕の天使さ、全てが上手くいくようにしてくれよ

 

 

Don't know what I'm gonna do about this feeling inside

 

僕には分からないんだ、この心の中の気持ちが

 

 

Yes, it's true, loneliness took me for a ride

 

これは真実さ、孤独は僕を連れて行ったんだ

 

 

 

 

 

Without your love, I'm nothing but a beggar

 

キミの愛がなければ僕はただの乞食で

 

 

Without your love, a dog without a bone

 

キミの愛がなければ飢えた犬と一緒で

 

 

What can I do I'm sleeping in this bed alone

 

何が僕にできるのかな?このベッドで寂しく眠るだけなんだ

 

 

Come and save me tonight

 

今夜僕を救いに来てくれよ

 

 

You're the reason I live

 

キミは僕が「生きていく」理由

 

 

You're the reason I die

 

キミは僕が「逝なくなる」理由

 

 

You're the reason I give

 

キミは僕が「与える」理由なんだ

 

 

When I break down and cry

 

僕が泣き崩れても

 

 

Don't need no reason why

 

理由なんて必要ないんだ

 

 

Baby, baby

 

ベイビー、ねえ

 

 

 

 

 

 

 

You're my angel, come and save me tonight

 

キミは僕の天使さ、今夜僕を救いに来てくれよ

 

 

You're my angel, come and make it all right

 

キミは僕の天使さ、全てが上手くいくようにしてくれよ

 

 

Come and save me tonight (repeat)

 

今夜、僕を救いに来てくれよ

 

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

Pumping Angel Interviews / AEROSMITH
価格:3570円(税込、送料別) (2018/9/17時点)

楽天で購入

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow