カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Canada~ Alessia Cara feat Lauv

 

 

 

 

 

 

 

Walking up in your bed

 

キミのベッドで目を覚ますんだ

 

 

It's a almost like I've been here forever

 

ずっとここにいた気分だよ

 

 

I'm obsessed with your brain

 

キミに夢中になりすぎてる

 

 

And I'd unfold it if you let me

 

口にしてもいいのなら伝えるよ

 

 

 

 

 

 

 

What if we move to Canada

 

カナダに引っ越すのはどうかな?

 

 

And buy some things we don't need?

 

必要なのものを買ったりして

 

 

Bring your mother's dog

 

キミのママの犬も連れてこよう

 

 

Your paintbrush and some candy

 

それからキミの鉛筆とキャンディも

 

 

And when they talk about those

 

みんな、旅に出る人の話を

 

 

People who up and leave

 

よくしてるけど

 

 

That cloud be us

 

それが僕達だったらいいのにね

 

 

That could be you and me

 

僕達の話かも

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

How you talk with your hands

 

あなたは手を使って話して

 

 

And now you sign like a movie

 

映画みたいにため息をつく

 

 

And we got luck so bad we have to laugh

 

2人でいたらいつも笑っちゃう

 

 

I guess we're lucky that we don't need much outside of us, do we?

 

私達ラッキーよね、2人以外に必要なものはないわ

 

 

 

 

 

 

 

What if we move to Canada

 

カナダに引っ越すのはどうかな?

 

 

And buy some things we don't need?

 

必要なのものを買ったりして

 

 

Bring your mother's dog

 

キミのママの犬も連れてこよう

 

 

Your paintbrush and some candy

 

それからキミの鉛筆とキャンディも

 

 

And when they talk about those

 

みんな、旅に出る人の話を

 

 

People who up and leave

 

よくしてるけど

 

 

That cloud be us

 

それが僕達だったらいいのにね

 

 

That could be you and me

 

僕達の話かも

 

 

 

 

 

 

 

Ah, that could be you and me

 

僕達もそうなれる

 

 

Ah, that could be you and me

 

そうなれるわよ

 

 

Ah, that could be you and me

 

僕達もそうなれる

 

 

Ah

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So, why don't we move to Canada

 

だから、カナダに引っ越すのはどう?

 

 

And buy some things we don't need?

 

必要なのものを買ったりして

 

 

Bring your mother's dog

 

キミのママの犬も連れてこよう

 

 

Your paintbrush and some candy

 

それからキミの鉛筆とキャンディも

 

 

And when they talk about those

 

みんな、旅に出る人の話を

 

 

People who up and leave

 

よくしてるけど

 

 

That cloud be us

 

それが僕達だったらいいのにね

 

 

That could be you and me

 

僕達の話かも

 

 

Move to Canada

 

カナダに引っ越そう

 

 

And buy some things we don't need

 

必要ないものを買ったりして

 

 

Bring your mother's dog

 

キミのママの犬を連れてこよう

 

 

Your paintbrush and some candy

 

それからキミの鉛筆とキャンディも

 

 

And when they talk about those

 

みんな、旅に出る人の話を

 

 

People who up and leave

 

よくしてるけど

 

 

That cloud be us

 

それが僕達だったらいいのにね

 

 

That could be you and me

 

僕達の話かも

 

 

That could be you and me

 

僕達の話かも

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow