カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lush Life~ Zara Larsson

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I live my day as if it was the last

 

この日が最後の日の様に生きるの

 

 

Live my day as if there was no past

 

過去に何も無かったかのように生きるの

 

 

Doin' it all night, all summer

 

一晩中、一夏中、そうやって生きるの

 

 

Doin' it the way I wanna

 

私はそんな風に生きてたいわ

 

 

Yeah, I'mma dance my heart out 'til the dawn

 

そうよ、夜明けまで存分に踊るわ

 

 

But I won't be done when morning comes

 

でも、朝が来たからって止めるつもりはないの

 

 

Doin' it all night, all summer

 

一晩中、一夏中、そうやって生きてる

 

 

Gonna spend it like no other

 

誰でもなく私らしく過ごしていくの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It was a crush

 

それは一目惚れみたいな

 

 

But I couldn't, couldn't get enough

 

でも、私は満足できなかったのよ

 

 

It was a rush but I gave it up

 

目まぐるしいことだったけど、諦めちゃった

 

 

It was a crush 

 

一目惚れのようだったの

 

 

Now I might have went and said too much

 

今は踏み込んで話し過ぎたのかもしれないけど

 

 

But that's all it was

 

でもそれがすべてで

 

 

So I gave it up

 

だから、諦めたのよ

 

 

 

 

 

 

 

I live my day as if it was the last

 

この日が最後の日の様に生きるの

 

 

Live my day as if there was no past

 

過去に何も無かったかのように生きるの

 

 

Doin' it all night, all summer

 

一晩中、一夏中、そうやって生きるの

 

 

Doin' it the way I wanna

 

私はそんな風に生きてたいわ

 

 

Yeah, I'mma dance my heart out 'til the dawn

 

そうよ、夜明けまで存分に踊るわ

 

 

But I won't be done when morning comes

 

でも、朝が来たからって止めるつもりはないの

 

 

Doin' it all night, all summer

 

一晩中、一夏中、そうやって生きてる

 

 

Gonna spend it like no other

 

誰でもなくて、私らしく生きていくの

 

 

 

 

It was a crush

 

それは一目惚れみたいな

 

 

I kept saying I'mma stay in touch

 

私は連絡を絶やさないって言い続けて

 

 

But that thing went bust

 

でも、それもダメになったの

 

 

So I gave it up

 

だから、諦めたの

 

 

No tricks, no bluff

 

見せかけでも、ハッタリでもない

 

 

I'm just better off without them cuffs

 

私はただ、飾らない方がいいだけ

 

 

Yeah, the sun won't set on us

 

そうよ、私達の太陽は沈まない

 

 

Went low, went high

 

上がったり、下がったり

 

 

Still waters run dry

 

まだ、水不足で乾いてるの

 

 

Gotta get back in the groove

 

あの時を取り戻さないと

 

 

I ain't ever worry

 

でも私が心配したことなんて、今までにないわ

 

 

Went low, went high

 

上がったり、下がったり

 

 

What matters is now

 

今が大切で

 

 

Getting right back in the mood

 

あの時の気持ちに戻ってくの

 

 

 

 

 

 

 

I live my day as if it was the last

 

この日が最後の日の様に生きるの

 

 

Live my day as if there was no past

 

過去に何も無かったかのように生きるの

 

 

Doin' it all night, all summer

 

一晩中、一夏中、そうやって生きるの

 

 

Doin' it the way I wanna

 

私はそんな風に生きてたいわ

 

 

Yeah, I'mma dance my heart out 'til the dawn

 

そうよ、夜明けまで存分に踊るわ

 

 

But I won't be done when morning comes

 

でも、朝が来たからって止めるつもりはないの

 

 

Doin' it all night, all summer

 

一晩中、一夏中、そうやって生きてる

 

 

Gonna spend it like no other

 

誰でもなく私らしく過ごしていくの

 

 

 

 

 

 

 

Now I've found another crush

 

今、私は新たに一目惚れしたの

 

 

The lush life's given me a rush

 

この私の人生に忙しさを教えた

 

 

Had one chance to make me blush

 

一度だけ頬を染めるチャンスをくれた

 

 

Second time is one too late

 

二度目はもう手遅れになるわ

 

 

Now I've found another crush

 

今、私は新たに一目惚れしたの

 

 

The lush life's given me a rush

 

この私の人生に忙しさを教えた

 

 

Had one chance to make me blush

 

一度だけ頬を染めるチャンスをくれた

 

 

Second time is one too late

 

二度目はもう手遅れになるわ

 

 

 

 

 

 

 

I live my day as if it was the last

 

この日が最後の日の様に生きるの

 

 

Live my day as if there was no past

 

過去に何も無かったかのように生きるの

 

 

Doin' it all night, all summer

 

一晩中、一夏中、そうやって生きるの

 

 

Doin' it the way I wanna

 

私はそんな風に生きてたいわ

 

 

Yeah, I'mma dance my heart out 'til the dawn

 

そうよ、夜明けまで存分に踊るわ

 

 

But I won't be done when morning comes

 

でも、朝が来たからって止めるつもりはないの

 

 

Doin' it all night, all summer

 

一晩中、一夏中、そうやって生きてる

 

 

Gonna spend it like no other

 

誰でもなく私らしく過ごしていくの

 

 

 

 

 

 

 

Now I've found another crush

 

今、私は新たに一目惚れしたの

 

 

The lush life's given me a rush

 

この私の人生に忙しさを教えた

 

 

Had one chance to make me blush

 

一度だけ頬を染めるチャンスをくれた

 

 

Second time is one too late

 

二度目はもう手遅れになるわ

 

 

Now I've found another crush

 

今、私は新たに一目惚れしたの

 

 

The lush life's given me a rush

 

この私の人生に忙しさを教えた

 

 

Had one chance to make me blush

 

一度だけ頬を染めるチャンスをくれた

 

 

Second time is one too late

 

二度目はもう手遅れになるわ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow