カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Crossroads~ Eric Clapton

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I went down to the crossroads

 

交差点をまっすぐ進んで

 

 

Fell down on my knees

 

膝をついて

 

 

I went down to the crossroads

 

交差点をまっすぐ進んで

 

 

Fell down on my knees

 

膝をついて

 

 

Asked the lord above for mercy

 

空の神に慈悲を捧げるんだ

 

 

"Save me if you please"

 

”僕を助けてください”って

 

 

 

 

 

 

 

I went down to the crossroads

 

交差点をまっすぐ進んで

 

 

Tried to flag a ride

 

乗せて欲しいって伝えようとしたんだ

 

 

I went down to the crossroads

 

交差点をまっすぐ進んで

 

 

Tried to flag a ride

 

乗せて欲しいって伝えようとしたんだ

 

 

Nobody seemed to know me

 

誰も僕も知らないようで

 

 

Everybody passed me by

 

みんなの目の前を通り過ぎて行った

 

 

I'm going down to Rosedale

 

僕はローズデールに向かってる

 

 

Take my rider by my side

 

隣に連れを乗せて

 

 

I'm going down to Rosedale

 

僕はローズデールに向かってるんだ

 

 

Take my rider by my side

 

隣に連れを乗せて

 

 

You can still barrelhouse, baby

 

キミはまだ川沿いのバレルハウスに

 

 

On the riverside

 

居たっていいんだ

 

 

 

 

You can run, you can run

 

行ったっていいんだよ

 

 

Tell my friend-boy Willie Brown

 

僕の友達のウィリー・ブラウンに伝えておいてくれ

 

 

You can run, you can run

 

行ったっていいんだよ

 

 

Tell my friend-boy Willie Brown

 

僕の友達のウィーリー・ブラウンに伝えておいてくれよ

 

 

And I'm standing at the crossroads

 

僕は交差点に立ってるから

 

 

Believe I'm sinking down

 

僕が弱って行ってるって信じて欲しいんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow