カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Jaded~ Aerosmith

youtu.be



 

 

 

 

 

 

 

Hey j-j jaded, you got your mama's style

 

ねえ、キミは母親によく似てるよ

 

 

But you're yesterday's child to me

 

でも、僕にとってキミは昨日まで子供だったんだ

 

 

So jaded

 

とても疲れてて

 

 

You think that's where it's at

 

キミはそれを当たり前だと思ってる

 

 

But is that where it's supposed to be

 

でも、それは当然のことなのかな?

 

 

You're gettin' it all over me and serrated

 

キミのその尖った性格も全部僕譲りなのかな?

 

 

My my baby blue

 

僕の憂鬱なベイビー

 

 

Yeah I been thinking' about you

 

ずっとキミのことを考えてるよ

 

 

My my baby blue

 

僕のベイビー

 

 

Yeah you're so jaded

 

そんなに荒っぽく

 

 

And I'm the one that jaded you

 

キミをこんな無感覚にしたのは僕のせいなんだ

 

 

Hey j-j jaded

 

なあ、ジェイテッド

 

 

In all it's misery

 

全てが惨めだ

 

 

It will always be what I love and hated

 

僕はずっと愛されたり嫌われたりして

 

 

And maybe take a ride to the other side

 

別の方法を試してみたらって

 

 

We're thinking' of

 

考えると

 

 

We'll slip into the velvet glove

 

うわべでは優しくなってるかな

 

 

And be jaded

 

そしてまたそれに疲れるんだよ

 

 

My my baby blue

 

僕の憂鬱なベイビー

 

 

Yeah I'm thinking' about you

 

キミのことを考えてるんだ

 

 

My my baby blue

 

僕のベイビー

 

 

Yeah I'm so jaded

 

ねえ、僕は荒んでるんだ

 

 

And baby I'm afraid of you

 

そして、キミもこうなりそうで怖いんだ

 

 

 

 

Your thinking's so complicated

 

キミは物事を複雑に考えすぎなんだ

 

 

I've had it all up to here

 

もう、我慢の限界だよ

 

 

But It's so overrated

 

でも、そんな大げさなことじゃないよ

 

 

Love and hated

 

愛と憎しみに

 

 

Wouldn't trade it

 

交換なんてないんだ

 

 

Love me jaded

 

僕を愛してくれよ

 

 

 

 

 

 

 

Hey j-j jaded

 

なあ、ジェイテッド

 

 

There ain't no baby please

 

お願いだから「ベイビー、お願い」なんて言うなよ

 

 

When I'm shootin the breeze with her

 

僕が彼女と話してる時に

 

 

When everything you see is a blur

 

キミが見るもの全てがぼやけてて

 

 

And ecstasy's what you prefer

 

やがて薬に手を出すんだよ

 

 

My my baby blue

 

僕の憂鬱なベイビー

 

 

Yeah I'm talkin' about you

 

キミのことだよ

 

 

My my baby blue

 

僕のベイビー

 

 

Yeah I've been thinkin' about you

 

キミのことをずっと考えてるんだ

 

 

My my baby blue

 

僕のベイビー

 

 

Yeah you're so jaded

 

こんなに疲れ切って

 

 

Baby

 

ベイビー

 

 

Jaded

 

ジェイテッド

 

 

Baby

 

ベイビー

 

 

You're so jaded

 

キミはこんなに疲れ切って

 

 

'Cause I'm the one that jaded you

 

だって、僕がキミをこんなにしてしまったんだから

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow