カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Mr. Brownstone~ Guns N' Roses

 

 

 

I get up around seven

起きるのは7時くらいで

 

Get out pf bed around nine

ベッドから出るのは9時くらい

 

And I don't worry about nothing, no

何も心配することは全くないんだ

 

Because worrying's a waste of my time

だって、そんなの時間の無駄だからね

 

The show usually starts around seven

ショーは大体7時くらいから始まって

 

We got on stage around nine

みんなでステージに上がるのは9時くらい

 

Get on the bus about eleven

11時頃にはバスに乗って

 

Sippin' a drink and feelin' fine

お酒をチビチビ飲めば最高なんだ

 

 

 

We've been dancing with Mr. Brownstone

僕達はずっとブラウンストーンさんと踊ってる

 

He's been knocking, he won't leave me alone

彼はノックしてきて放っといてくれないんだ

 

No, no, no, be won't leave me alone

いや、彼は僕を構わずにはいられないんだな

 

 

 

I used to do a little but a little wouldn't do

前までは少しだったけど少しじゃ効かなくなって

 

So the little got more and more

だからその少しもどんどん増えていく

 

I just keep tryin' to get a little better

こっちはただ、少しでもよくなろうとしてるだけで

 

Said a little better than before

前よりは少しだけ良くってつもりだったけど

 

I used to do a little but a little wouldn't do

少しだけじゃ効かなくなって

 

So the little got more and more

だからその少しもどんどん増えていくんだ

 

I just keep tryin' to get a little better

僕はただ少しだけ良くなろうとしてるだけ

 

Said a little better than before

前よりは少しだけ良くって言ったつもりだったけど

 

 

 

We've been dancing with Mr. Brownstone

僕達はずっとブラウンストーンさんと踊ってる

 

He's been knocking, he won't leave me alone

彼はノックしてきて放っといてくれないんだ

 

No, no, no, be won't leave me alone

いや、彼は僕を構わずにはいられないんだな

 

 

 

Now I get up around whenever

今起きるのはいつでもいいんだ

 

I used to get up on time

前は決まってたけど

 

But than old man he's a real motherfucker

あの親父、彼が本当にどうしようもない奴で

 

Gonna kick him on down the line

いつか関係を切ってやるんだ

 

I used to do a little but a little wouldn't do

前までは少しだったけど少しじゃ効かなくなって

 

So the little got more and more

だからその少しもどんどん増えていく

 

I just keep tryin' to get a little better

こっちはただ、少しでもよくなろうとしてるだけで

 

Said a little better than before

前よりは少しだけ良くってつもりだったけど

 

I used to do a little but a little wouldn't do

少しだけじゃ効かなくなって

 

So the little got more and more

だからその少しもどんどん増えていくんだ

 

I just keep tryin' to get a little better

僕はただ少しだけ良くなろうとしてるだけ

 

Said a little better than before

前よりは少しだけ良くって言ったつもりだったけど

 

 

 

We've been dancing with Mr. Brownstone

僕達はずっとブラウンストーンさんと踊ってる

 

He's been knocking, he won't leave me alone

彼はノックしてきて放っといてくれないんだ

 

No, no, no, be won't leave me alone

いや、彼は僕を構わずにはいられないんだな

 

Oh, leave me alone

なあ、一人にしてくれよ

 

 

 

Stuck it in the middle and I shot it in the middle

真ん中に突き刺して真ん中に打ち込んだら

 

And it, it drove me outta my mind

僕はおかしくなった

 

I should've known better, said I wish I never met her

もっと知ってればよかった、会わなきゃよかったんだ

 

Said I, I leave it all behind

もう僕は全てを置いていくんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow