カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Pink~ Aerosmith

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Pink it's my new obsession

 

ピンクは俺の新しい流行りなんだ

 

 

Pink it's not even a question

 

ピンクなら疑いもしない

 

 

Pink on the lips of your lover

 

ピンクは俺の恋人の唇に輝く

 

 

'Cause pink is the love you discover

 

だって、ピンクは俺が見つけた愛だからね

 

 

Pink as the bing on your cherry

 

ピンクはキミのチェリーの山みたいさ

 

 

Pink 'cause you are so very

 

ピンクは、だってキミはとても

 

 

Pink it's the color of passion

 

ピンクは、それは情熱的な色さ

 

 

'Cause toady it just goes with the fashion

 

だって、最近のファッションと良く合うから

 

 

 

 

Pink it was love at first sight

 

ピンクは一目惚れの恋みたいに

 

 

Yeah, pink when I turn out the light

 

ピンクは俺がライトを点けた時

 

 

And pink gets me high as a kite

 

俺の気分を凧のように上げてくれるんだ

 

 

And I think everything is going to be all right

 

それで俺はなんでも大丈夫になるって気分にさせてくれる

 

 

No matter what we do tonight

 

今夜、何を僕達がしようともね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You could be my flamingo

 

キミは俺のフラミンゴになれるよ

 

 

'Cause pink is the new kinda lingo

 

だって、ピンクは新しい言葉だから

 

 

Pink like a deco umbrella

 

ピンクはデコった傘のように

 

 

It's kink but you don't ever tell her

 

気まぐれなんだ、でもそれを彼女には言わないけど

 

 

 

 

 

 

 

Pink it was love at first sight

 

ピンクは一目惚れの恋みたいに

 

 

Yeah, pink when I turn out the light

 

ピンクは俺がライトを点けた時

 

 

And pink gets me high as a kite

 

俺の気分を凧のように上げてくれるんだ

 

 

And I think everything is going to be all right

 

それで俺はなんでも大丈夫になるって気分にさせてくれる

 

 

No matter what we do tonight

 

今夜、何を僕達がしようともね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I want to be your lover

 

俺はキミの恋人になりたいんだ

 

 

I wanna wrap you in rubber

 

ゴムでキミを包みたい

 

 

As pink as the sheets that we lay on

 

僕達が横になってるシーツのピンクのように

 

 

Pink it's my favorite crayon, yeah

 

ピンクは俺のお気に入りのクレヨンなんだよ

 

 

 

 

 

 

 

Pink it was love at first sight

 

ピンクは一目惚れの恋みたいに

 

 

Pink when I turn out the light

 

ピンクは俺がライトを点けた時

 

 

Pink it's like red but not quite

 

ピンクは赤っぽいけど少し違う

 

 

And I think everything is going to be all right

 

それで俺はなんでも大丈夫になるって気分にさせてくれる

 

 

No matter what we do tonight

 

今夜、何を僕達がしようともね

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow