カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~SOS~ Avicii feat Aloe Blacc

 

 

youtu.be



 

 

 

 

 

 

 

Can you hear me? S.O,S

 

僕の声が聞こえる?僕の助けが

 

 

Help me put my mind to rest

 

心の声を鎮めるのを手伝ってよ

 

 

Two times clear again I'm acting low

 

2回クリアして、今は静かにしてるんだ

 

 

A pound of weed and a bag of blow

 

1パウンドの葉っぱと1袋の粉

 

 

 

 

 

 

 

I can feel your love pulling me up from the underground

 

キミの愛が僕を地下から引きずり出してくれるのを感じるんだ

 

 

I don't need my drugs

 

僕に薬なんて必要ないよ

 

 

We could be more than just part-time lovers

 

僕達はパートタイムの恋人以上の関係になれるんだ

 

 

I can feel your touch picking me up from the underground

 

キミが触れると僕を地下から引きずりだしてくれるのを感じるんだ

 

 

I don't need my drugs

 

僕には薬なんて必要ないんだ

 

 

We could be more than just part-time lovers

 

僕達はパートタイム以上の恋人関係になれるんだ

 

 

We could be more than just part-time lovers

 

僕達はパートタイム以上の関係になれるんだ

 

 

We could be more than just part-time lovers

 

僕達はパートタイム以上の関係になれるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I get robbed of all my sleep

 

あんまり眠れないんだ

 

 

As my throughs begin to leave

 

僕の思想が離れようとした時

 

 

I let go but I don't know how

 

離そうとしたけど、どうしたらいいのかなんて分からないよ

 

 

Yeah I don't know how but I need to now

 

そうさ、分からないけど、今はしないといけないんだ

 

 

 

 

 

 

 

I can feel your love pulling me up from the underground

 

キミの愛が僕を地下から引きずり出してくれるのを感じるんだ

 

 

I don't need my drugs

 

僕に薬なんて必要ないよ

 

 

We could be more than just part-time lovers

 

僕達はパートタイムの恋人以上の関係になれるんだ

 

 

I can feel your touch picking me up from the underground

 

キミが触れると僕を地下から引きずりだしてくれるのを感じるんだ

 

 

I don't need my drugs

 

僕には薬なんて必要ないんだ

 

 

We could be more than just part-time lovers

 

僕達はパートタイム以上の恋人関係になれるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I can feel your love pulling me up from the underground

 

キミの愛が僕を地下から引きずり出してくれるのを感じるんだ

 

 

I don't need my drugs

 

僕に薬なんて必要ないよ

 

 

We could be more than just part-time lovers

 

僕達はパートタイムの恋人以上の関係になれるんだ

 

 

We could be more than just part-time lovers

 

僕達はパートタイムの恋人以上の関係になれるんだ

 

 

I can feel your touch picking me up from the underground

 

キミが触れると僕を地下から引きずりだしてくれるのを感じるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Can you hear me? S.O,S

 

僕の声が聞こえる?僕の助けが

 

 

Help me put my mind to rest

 

心の声を鎮めるのを手伝ってよ

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow