カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~In Your Arms~ Destine

 

 



 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Slowly, I take the fall

 

ゆっくりと僕は落ちて行って

 

 

The city lights don't comfort me at all

 

街の灯りは何の安らぎにもやらないんだ

 

 

Show me, can you recall?

 

教えてよ、君は思い出せる?

 

 

What got me climbing up the walls

 

何で僕がこの壁を乗り越えようと思ったのか

 

 

I'm out of patience

 

もう、我慢出来ないんだ

 

 

I'm still waiting on

 

今でもまだずっと待ち続けてる

 

 

"A brand new break of dawn

 

”見たこともない、夜明けが来るのをね”

 

 

 

 

 

 

 

Now we're going underground

 

今、僕達は地下を進んでて

 

 

And my hands are shakin'

 

僕の両手は震えてるんだ

 

 

I can't believe we're going down

 

下へ、下へと進んでることが信じられないよ

 

 

I can hear the sirens sound

 

サイレンが鳴ってるのが聞こえるよ

 

 

From way too far

 

すごく遠い場所で

 

 

And I'm dying in your arms

 

君の腕の中で息絶えてしまいそうなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If only my thoughts were real

 

もしも、僕の考えが本当になったらって思うんだ

 

 

"I could go back but time is standing still

 

”もしも、僕があの時に戻れるのなら”って

 

 

In this scene the frames show

 

今というシーンで、フレームの中の僕は

 

 

I'm losing track and "wait 'til there's no

 

追いかけてたものを見失って

 

 

Heartbeat left to take me back to you

 

僕を君の許へ連れ戻す心の鼓動はそのうち止まってしまうよ

 

 

 

 

 

 

 

Now we're going underground

 

今、僕達は地下を進んでて

 

 

And my hands are shakin'

 

僕の両手は震えてるんだ

 

 

I can't believe we're going down

 

下へ、下へと進んでることが信じられないよ

 

 

I can hear the sirens sound

 

サイレンが鳴ってるのが聞こえるよ

 

 

From way too far

 

すごく遠い場所で

 

 

And I'm dying in your arms

 

君の腕の中で息絶えてしまいそうなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If only I could ever change what's been done

 

もしも、何とかして過去を変えられたら

 

 

Make it last forever, oh it keeps me warm

 

ずっとこうしていたいよ、暖かさを感じながらね

 

 

I know that I could never stay in your arms

 

わかってる、君の腕の中にずっとは居られないよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Now we're going underground

 

今、僕達は地下を進んでて

 

 

And my hands are shakin'

 

僕の両手は震えてるんだ

 

 

I can't believe we're going down

 

下へ、下へと進んでることが信じられないよ

 

 

I can hear the sirens sound

 

サイレンが鳴ってるのが聞こえるよ

 

 

Now we're going underground

 

今、僕達は地下を進んでて

 

 

And my hands are shakin'

 

僕の両手は震えてるんだ

 

 

I can't believe we're going down

 

下へ、下へと進んでることが信じられないよ

 

 

I can hear the sirens sound

 

サイレンが鳴ってるのが聞こえるよ

 

 

From way too far

 

すごく遠い場所で

 

 

And I'm dying in your arms

 

君の腕の中で息絶えてしまいそうなんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow