カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You & I~ Tobu feat Brenton Mattheus

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Stop building these walls of concrete

 

コンクリートの壁を作るのを止めて

 

 

We've got the world at our feet

 

僕達は世界の上に立ってるんだ

 

 

Don't let go, we're strong

 

離さない、僕達は強いから

 

 

Nothing will ever make us wrong

 

間違うことなんてないよ

 

 

'Cause you know that we

 

だって、キミは知ってるから

 

 

We are forever and ever

 

僕達はずっと一緒だからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When it's You and I

 

僕達2人がいれば

 

 

We will make it our night

 

最高の日になるんだ

 

 

When it's You and I

 

僕達2人がいれば

 

 

We will make it our night

 

最高の日になるんだ

 

 

You and I

 

キミと僕は

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stop building these walls of concrete

 

コンクリートの壁を作るのを止めて

 

 

We've got the world at our feet

 

僕達は世界の上に立ってるんだ

 

 

Don't let go, we're strong

 

離さない、僕達は強いから

 

 

Nothing will ever make us wrong

 

間違うことなんてないよ

 

 

'Cause you know that we

 

だって、キミは知ってるから

 

 

We are forever and ever

 

僕達はずっと一緒だからね

 

 

When it's you

 

キミがいてくれるのなら

 

 

 

 

 

 

 

When it's You and I

 

僕達2人がいれば

 

 

We will make it our night

 

最高の日になるんだ

 

 

When it's You and I

 

僕達2人がいれば

 

 

We will make it our night

 

最高の日になるんだ

 

 

You and I

 

キミと僕は

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow