カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Who I Am~ NIve

 

 

 

youtu.be

 



 

 

 

 

 

You say that I'm too insecure

 

キミは危ないって言われるだろう

 

 

You want me to be someone else

 

僕に誰か他の人になって欲しいんだね

 

 

But if I'm not the one you want

 

でももしも、キミが欲しいのが僕じゃないのなら

 

 

Just go ahead and walk right out the door 

 

出て行ってくれよ、そのドアから

 

 

Cuz baby I baby I

 

だってベイビー、僕は

 

 

That's who I am, that's who I am

 

そういう人間なんだから

 

 

I never tried to ride the wave

 

流行りに乗ろうとしたことなんてないよ

 

 

Didn't need a lot of friends

 

友達も多くはいらなくて

 

 

From the outside looking in

 

外側から見ると

 

 

You could say that I was strange

 

僕は変わってたのかも

 

 

But I knew that I was safe

 

でも、自分は安全だってわかってた

 

 

Oh I felt it in my heart

 

心で感じてたんだ

 

 

So I just kept moving on

 

だから、進み続けた

 

 

Til I found a better place

 

もっと居心地のいい場所を見つけるまでね

 

 

Oh now I'm sure, til the day that I die

 

今は確信を持ってるんだよ、死ぬまで

 

 

I'll stay myself

 

僕は今の自分自身であり続けるよ

 

 

 

 

 

 

 

You say that I'm too insecure

 

キミは危ないって言われるだろう

 

 

You want me to be someone else

 

僕に誰か他の人になって欲しいんだね

 

 

But if I'm not the one you want

 

でももしも、キミが欲しいのが僕じゃないのなら

 

 

Just go ahead and walk right out the door 

 

出て行ってくれよ、そのドアから

 

 

But baby I baby I

 

でもベイビー、僕は

 

 

That's who I am, that's who I am

 

そういう人間なんだから

 

 

 

How will live if I'm afraid

 

怖かったら生きてなんていけないよ

 

 

Oh love me just the way I am

 

ありのままで愛して欲しい

 

 

I never had to worry 'til

 

心配する必要なんてないんだ

 

 

Everything you said to break me

 

何もかも、キミの言葉に壊されるまでは

 

 

But baby I baby I

 

でもベイビー、僕は

 

 

I know who I am, I know who I am

 

そういう人間だってわかってるんだ

 

 

 

 

 

 

Now I'm riding on a train

 

今僕は電車に乗ってて

 

 

Going back to who I was

 

いつかの自分に戻るために

 

 

Always been the quiet kid

 

常に静かな子供だったんだ

 

 

Guess some things will never change

 

変わらないこともあるみたいだけど

 

 

Looking back to memories

 

思い出を振り返りながら

 

 

I sit and watch the little me

 

座って小さな自分を見てるんだ

 

 

I was wild and I was free

 

僕は自由奔放で

 

 

I never felt a need to change

 

何も変わる必要なんてなかったんだよ

 

 

And now I'm sure, til the day that I die

 

今は確信を持ってるんだよ、死ぬまで

 

 

I'll stay myself

 

僕は今の自分自身であり続けるよ

 

 

 

 

 

 

 

You say that I'm too insecure

 

キミは危ないって言われるだろう

 

 

You want me to be someone else

 

僕に誰か他の人になって欲しいんだね

 

 

But if I'm not the one you want

 

でももしも、キミが欲しいのが僕じゃないのなら

 

 

Just go ahead and walk right out the door 

 

出て行ってくれよ、そのドアから

 

 

Cuz baby I baby I

 

だってベイビー、僕は

 

 

That's who I am, that's who I am

 

そういう人間なんだから

 

 

 

 

 

 

 

 

How will live if I'm afraid

 

怖かったら生きてなんていけないよ

 

 

Oh love me just the way I am

 

ありのままで愛して欲しい

 

 

I never had to worry 'til

 

心配する必要なんてないんだ

 

 

Everything you said to break me

 

何もかも、キミの言葉に壊されるまでは

 

 

But baby I baby I

 

でもベイビー、僕は

 

 

I know who I am, I know who I am

 

そういう人間だってわかってるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know, I know who I am

 

わかってるんだ、自分がどんな人なのか

 

 

I know, oh no you'll never change me

 

キミに僕のことは変えられないなんてわかってる

 

 

I know, I know who I am

 

自分がどんな人間なのかわかってる

 

 

I know, I know who I am

 

自分がどんな人間なのかわかってる

 

 

I know, I know who I am

 

自分がどんな人間なのかわかってる

 

 

I know, I know who I am

 

自分がどんな人間なのかわかってるんだ

 

 

Oh no you'll never change me

 

キミに僕のことは変えられないなんてわかってる

 

 

I know, I know who I am

 

自分がどんな人間なのかわかってるよ

 

 

Who I am

 

自分がどんな人なのか

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow