カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Antisocial~ Ed Sheeran feat Travis Scott

 

 
 

 

 
 
 
 
 
All you cool people better leave now
 
クールな皆さん、移動してください
 
 
'Cause it's about to happen
 
間も無く発車します
 
 
Friday night and I'm ridin' solo (yeah)
 
金曜日の夜なのに僕は1人でドライブするんだ
 
 
When I touch down, keep it on the low-low (it's lit!)
 
タッチダウンする時は控えめに(盛り上がってるぜ!)
 
 
I don't mess with your energy (nah) no photos (ayyy)
 
キミの勢いには振り回されないよ、写真もダメさ
 
 
So antisocial, but I don't care (ayyy)
 
無愛想だけど、でも僕は気にしない
 
 
Don't give a damn, I'm gonna smoke here (ayy, pop it)
 
どうだっていいんだ、僕はここで葉っぱを吸う
 
 
Got a bottle in my hand bring more though (ayy, pop, it, pop it)
 
ボトルをもう持ってるさ、でももっと持ってこいよ!
 
Got my hat low, don't talk to me (straight up!)
 
帽子を深く被って、話しかけないで欲しい(マジで!)
 
 
I've been down, give me some space
 
落ち込んでたんだ、1人の時間が恋しいよ
 
 
You don't know what's in my brain
 
僕が何を考えてるのかわかんないだろ?
 
 
Music loud, easin' my pain
 
大音量の音楽、痛みを和らげるんだ
 
 
Yeah, yeah, yeah, yeah
 
そうさ
 
 
 
 
 
 
 
Don't touch me, don't touch me
 
触らないでくれ、僕に
 
 
Don't touch me, I came to vibe, yeah
 
触れないでくれ、ノリに来たんだ
 
 
On something, on something
 
何かに、何かにね
 
 
On something, I wanna riot
 
何かに、大騒ぎしたいんだ
 
 
Don't touch me, don't touch me
 
触らないでくれ、僕に
 
 
Don't touch me, I came to vibe, yeah
 
触れないでくれ、ノリに来たんだ
 
 
Won't let nothing come in between me and the night (straight up)
 
誰にも僕と夜の邪魔はさせないさ
 
 
Don't touch me, don't touch me
 
触らないでくれ、僕に
 
 
Don't touch me, I came to vibe, yeah
 
触れないでくれ、ノリに来たんだ
 
 
On something, on something
 
何かに、何かにね
 
 
On something, I wanna riot
 
何かに、大騒ぎしたいんだ
 
 
Don't touch me, don't touch me
 
触らないでくれ、僕に
 
 
Don't touch me, I came to vibe, yeah
 
触れないでくれ、ノリに来たんだ
 
 
Won't let nothing come in between me and the night, yeah
 
誰にも僕と夜の邪魔はさせないさ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(I need room, I need room
 
(1人になりたいんだ
 
 
I need room, I need room)
 
1人になりたいんだ)
 
 
I need room, I need room
 
1人になりたいんだ
 
 
Where you standin' way too close
 
キミが立ってる場所は近すぎて
 
 
You might catch fumes (yah) might catch fumes
 
煙がかかるかもしれないよ、煙が
 
 
When I zoom (pew) when I zoom
 
僕は加速する時
 
 
Pass out, wake up by myself right past noon
 
気も失って、昼過ぎに1人で目を覚ましたんだ
 
 
Right past noon, then I'm doomed
 
最悪だよ、昼過ぎだ
 
 
Hit the ground and I'm movin' on 'em (ooh, yeah)
 
気合いを入れて進めていくんだ
 
 
Hennessy's drownin' all of my issues (drown)
 
ヘネシーがあれば色んな間違いを洗い流せる
 
 
Right before I leave, she give me more than just a "miss you" (yeah)
 
僕が立ち去る直前にあいつは「寂いし」だけじゃ済まなかった
 
 
That thing got more back, just like my engine, I can't hit it
 
そのおかげであいつは得したんだ、僕のエンジンと一緒さ、無視はできない
 
 
(In the back) seen the vision in the boy, then we commit it (it's lit!)
 
(後ろで)男の子を通して目標が見えたんだ、それから全力で行こう
 
 
I've been lost out in outer space
 
僕は宇宙で迷子になったことがある
 
 
You left me right in my place
 
キミは僕を僕がいるべき場所に置いて行った
 
 
I put you down on my name
 
キミを僕の名前に刻むよ
 
 
Yeah, yeah, yeah, yeah
 
そう
 
 
 
 
 
 
 
Don't touch me, don't touch me
 
触らないでくれ、僕に
 
 
Don't touch me, I came to vibe, yeah
 
触れないでくれ、ノリに来たんだ
 
 
On something, on something
 
何かに、何かにね
 
 
On something, I wanna riot
 
何かに、大騒ぎしたいんだ
 
 
Don't touch me, don't touch me
 
触らないでくれ、僕に
 
 
Don't touch me, I came to vibe, yeah
 
触れないでくれ、ノリに来たんだ
 
 
Won't let nothing come in between me and the night (straight up)
 
誰にも僕と夜の邪魔はさせないさ
 
 
Don't touch me, don't touch me
 
触らないでくれ、僕に
 
 
Don't touch me, I came to vibe, yeah
 
触れないでくれ、ノリに来たんだ
 
 
On something, on something
 
何かに、何かにね
 
 
On something, I wanna riot
 
何かに、大騒ぎしたいんだ
 
 
Don't touch me, don't touch me
 
触らないでくれ、僕に
 
 
Don't touch me, I came to vibe, yeah
 
触れないでくれ、ノリに来たんだ
 
 
Won't let nothing come in between me and the night
 
誰にも僕と夜の邪魔はさせないさ
 

 

 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
See You Tomorrow