カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Intro~ Grace Vanderwaal

 

  

 

I just bought some new Gucci shoes

 

新しいグッチの靴を買ったの

 

 

Wasted my college funds just to look cute

 

可愛くなるために、学校に行くための資金を使って

 

 

Forty minutes to look like I did it in two

 

2分でやったように見せるために40分かけて

 

 

Maybe I am vain, so are you

 

多分、私は自惚れてるの、あなたも一緒だけど

 

 

Hey 

 

ねえ

 

 

And I want it for free

 

タダで欲しいわ

 

 

Yeah, I wish that I was free

 

そうね、私は自由になりたいの

 

 

I wonder if anybody sees what I see

 

他の人も私と同じ視点かな

 

 

And na-na-na-na-lee

 

 

 

 

Why do I care? why do I? well, I don't know

 

なんで気にしてしまうのかな?自分ではわからない

 

 

Why do I care? why do I care? why do I?

 

なんで気にするんだろう?わからないわ

 

 

Why do I care? why do I? well, I don't know

 

なんで気にしてしまうのかな?自分ではわからない

 

 

Why do I care? why do I care? why do I?

 

なんで気にするんだろう?わからないわ

 

 

Why do I care? why do I? well, I don't know

 

なんで気にしてしまうのかな?自分ではわからないのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So I got a new wig, got some new clothes

 

新しいウィッグを手に入れたの、新しい服もね

 

 

Then made some new friends that I don't even know

 

そして、自分でもよくわかってない新しい友達も作って

 

 

And I got a new wig, got some new clothes

 

新しいウィッグを手に入れたの、新しい服も

 

 

I learned a new dance, got a new nose

 

新しいダンスも覚えて、鼻も新しくして

 

 

And I don't even care, I don't even care 

 

気にしないの、私は

 

 

No, I don't even

 

いや、気にしないのよ

 

 

I don't even care, I don't even

 

もう気にしないの

 

 

No, no, no, no

 

違うのよ

 

 

And I don't even care

 

気にしないの

 

 

And I don't even care

 

気にしないの

 

 

And I don't even

 

私は

 

 

I don't even

 

私は気にしないのよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪ Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow