カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Church~ Coldplay

 

 

  

 

 

What can I tell you?

 

キミに何を言えば良いのかな?

 

 

When I'm with you, I'm walking on air

 

キミといると心が浮き足立つんだ

 

 

Watching you sleeping there, yeah

 

眠ってるキミを見つめてる

 

 

But what can't I get through?

 

でも、乗り越えられないことなんてある?

 

 

And for everyone, everywhere

 

みんなにとって、どこにいても

 

 

You're answering every prayer

 

キミはどんな祈りにも答えてくれる

 

 

And when you're riding a wave

 

キミが波に乗ってる時

 

 

Oh, won't you ride that wave to me?

 

その波で僕のところまで来てくれないかな?

 

 

When you're setting your sail

 

航海の準備をしてる時に

 

 

Oh, can I be your seventh sea?

 

僕をキミの7番目の海にしてくれないか?

 

 

When you're riding a wave

 

波に乗ってる時

 

 

Oh, when you're riding a wave

 

波に乗ってる時に

 

 

'Cause when I'm hurt

 

だって、僕は傷ついてるから

 

 

Then I'll go to your church

 

だからキミの教会まで行くよ

 

 

'Cause when I'm hurt

 

だって、僕は傷ついてるんだ

 

 

Then I'll go to your church

 

だからキミの教会まで行くよ

 

 

 

 

 

 

 

When you're riding a wave

 

キミが波に乗ってる時

 

 

Oh, won't you ride that wave to me?

 

その波で僕のところまで来てくれないかな?

 

 

When you're riding wave

 

波に乗ってる時

 

 

I worship in your church, baby, always

 

キミの教会で礼拝をするさ、常に

 

 

I worship in your church, all the seven days

 

キミの教会で礼拝をするよ、毎日ね

 

 

I praise and praise

 

それが僕にとっての喜びなんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow