カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fumes~ The Eden Project

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

The morning light shines a lifeline

 

朝の日差しが命綱を照らして

 

 

Escape is what I need

 

僕に必要なことは逃げ出すことなんだ

 

 

I should've listened last night, girl

 

昨日の夜はキミの言葉に耳を傾けるべきだったよ

 

 

This is beyond belief

 

ものすごくそう感じるよ

 

 

That we keep falling for the lure of 

 

不安定な信頼と嘘の

 

 

Liquid confidence and lies

 

魅力に騙され続けてるんだ

 

 

And we skydive from walls we built 

 

そして、自分達で建てた壁からダイブする

 

 

Dying just to feel alive

 

生きてることを感じる為に

 

 

On the way down screamin'

 

落ちて行きながら叫ぶんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Whoa 

 

 

 

 

If all we have is time, then we'll be alright

 

もしも、僕達にあるのが時間だけでも大丈夫さ

 

 

It's not much, but it's better than nothing (whoa)

 

少ししかないけどないよりは恵まれてる

 

 

We're running on fumes, but we'll make it through the night

 

僕達はガスだけど、夜を乗り越えるから

 

 

It's not love, but it's better than dreaming

 

それは決して愛じゃないけど、夢を見ることよりも良いことなんだ

 

 

Oh, I'm on fire

 

僕は燃えてるよ

 

 

There's a burning in my bones and in my eyes

 

僕の骨と目が燃えてるんだ

 

 

These dreams, they're taking hold, I just need time

 

僕の体の中にある夢が萌えてるんだ

 

 

Time

 

僕には時間が必要なんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Building walls to burn them down

 

壁を作ってそれを燃やす

 

 

Cannonballs to watch me down

 

僕を溺れさせるための銃弾

 

 

You've got me lost in here and now

 

キミはここで僕を迷子にして

 

 

You've got me gone and lost and found

 

キミは僕が今、どこに居るのかを分からなくした

 

 

We only hang in evenings

 

僕達は夕方に会うだけ

 

 

And I don't know what I'm thinking

 

そして、自分が考えてることが分からないよ

 

 

But I know that I won't think it

 

でも、もしも自分が考えてることが分からないままでいたのなら

 

 

If I keep up with this thinking

 

もう考えなくても良いってことは分かるんだ

 

 

All these dreams and all these plans

 

月明かりの下でシェアした

 

 

We shared under the moonlight

 

全ての夢や計画

 

 

They're dreams and plans that I have

 

その僕達の計画がピッタリ当てはまるんだ

 

 

I just don't know if you'll fit fright

 

僕には分からないけど

 

 

When I leave in the morning

 

僕が朝に経つ時

 

 

And I kiss you and say goodnight

 

キミにキスしてサヨナラを言うんだ

 

 

I kick myself until we kick it

 

キミとやるようにやって

 

 

Should've told you goodbye

 

キミにサヨナラを言うべきだった

 

 

Coming home so late at night

 

夜遅くに家に来る

 

 

With clothes covered in sand

 

砂だらけの服で

 

 

I don't know just what I'm missing

 

僕がなくしてるものが何か分からないんだ

 

 

But I'm doing what I can

 

でも、僕に出来ることはしてるよ

 

 

And if all we have is time then we will find

 

もしも、僕達に時間しかないのなら、見つけるよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Whoa

 

 

 

 

If all we have is time, then we'll be alright (whoa)

 

もしも、僕達にあるのが時間だけでも大丈夫さ

 

 

It's not much, but it's better than nothing (whoa)

 

少ししかないけどないよりは恵まれてる

 

 

We're running on fumes, but we'll make it through the night (whoa)

 

僕達はガスだけど、夜を乗り越えるから

 

 

It's not love, but it's better than dreaming

 

それは決して愛じゃないけど、夢を見ることよりも良いことなんだ

 

 

Whoa

 

 

 

 

If all we have is time, then we'll be alright (whoa)

 

もしも、僕達にあるのが時間だけでも大丈夫さ

 

 

It's not much, but it's better than nothing (whoa)

 

少ししかないけどないよりは恵まれてる

 

 

We're running on fumes, but we'll make it through the night (whoa)

 

僕達はガスだけど、夜を乗り越えるから

 

 

It's not love, but it's better than dreaming

 

それは決して愛じゃないけど、夢を見ることよりも良いことなんだ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow