カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Broke~ Samm Henshaw

 

 

 

 

 

 

It's been a week from hell, I lost my job at Five Guys

 

あの地獄から1週間が経ったんだ、ファイブガイズをクビになってから

 

 

My girl just kicked me out, she says I'm lame (Horns)

 

彼女には追い出されるし、僕をバカ呼ばわりさ

 

 

Maybe she's got a point, who gets the sack from Five Guys?

 

多分彼女の言うことは的を得てる、だってファイブガイズをクビにナル奴なんていないだろ?

 

 

She thinks I'm so incapable of change

 

彼女は思ってるんだ、僕がきっと自分自身を変えられないんだって

 

 

But I can cut down on my sleep

 

でも、僕はきっと睡眠だって削れるさ

 

 

Give you what you need

 

キミの欲しいものだって買えるさ

 

 

Take time and make time, girl

 

僕の時間を使って、2人の時間を生み出すんだ、ねえ

 

 

I can stop procrastinating, oh

 

先延ばしの癖も治せるさ

 

 

Be a little more prepared

 

ほんのもう少しだけ準備をすればね

 

 

Show you that I care

 

僕が気にしてるって証明するさ

 

 

I love you, I swear, girl, oh

 

愛してるよ、誓うよ

 

 

But tell me

 

でも、僕に教えてくれ

 

 

 

 

 

 

 

If I wasn't broke, ooh

 

もしも僕が一文無しじゃなかったらどうした?

 

 

Would you spend more time with me like you said you'd do? oh yeah

 

キミの言ってた通り、僕ともっと一緒に過ごしてくれた?

 

 

Tell me what I'm supposed to do

 

これからどうすればいいのか教えてよ

 

 

'Cause the only thing I need is to be loved by you

 

だって、僕が欲しいものはキミに愛されることだからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm starting out my seventh day of sofa surfing

 

週7日のソファー・サーフィンを始めたよ

 

 

Parading in my Calvin's with no shame (good lord)

 

パンツ一丁でパレードさ、何も恥ずかしくなんてないね

 

 

I sit and think to myself, I've hit the low

 

結局ソファーに座り込んで悩むんだ、気分はずっと最悪で

 

 

But look around and see no one to blame

 

でも、周りを見渡せば僕を怒ってくれる人もいないんだ

 

 

But I can cut down on my sleep

 

でも、僕はきっと睡眠だって削れるさ

 

 

Give you what you need

 

キミの欲しいものだって買えるさ

 

 

Take time and make time, girl

 

僕の時間を使って、2人の時間を生み出すんだ、ねえ

 

 

I can stop procrastinating, oh

 

先延ばしの癖も治せるさ

 

 

Be a little more prepared

 

ほんのもう少しだけ準備をすればね

 

 

Show you that I care

 

僕が気にしてるって証明するさ

 

 

I love you, I swear, girl, oh

 

愛してるよ、誓うよ

 

 

But tell me

 

でも、僕に教えてくれ

 

 

 

 

 

 

 

If I wasn't broke, ooh

 

もしも僕が一文無しじゃなかったらどうした?

 

 

Would you spend more time with me like you said you'd do? oh yeah

 

キミの言ってた通り、僕ともっと一緒に過ごしてくれた?

 

 

Tell me what I'm supposed to do

 

これからどうすればいいのか教えてよ

 

 

'Cause the only thing I need is to be loved by you

 

だって、僕が欲しいものはキミに愛されることだからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If I wasn't broke, ooh

 

もしも僕が一文無しじゃなかったらどうした?

 

 

Would you spend more time with me like you said you'd do? oh yeah

 

キミの言ってた通り、僕ともっと一緒に過ごしてくれた?

 

 

Tell me what I'm supposed to do

 

これからどうすればいいのか教えてよ

 

 

'Cause the only thing I need is to be loved by you

 

だって、僕が欲しいものはキミに愛されることだからね

 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow