カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Let Me Down~ Oliver Tree

 

 

 

 

 

 

 

 

Please don't let me down

 

お願いだ、僕を落ち込ませないでくれ

 

 

Please don't let me down

 

お願いだよ、僕を落ち込ませないで

 

 

You better come around

 

来てくれよな

 

 

 

 

 

 

 

 

You save yourself

 

キミは自分のことを守って

 

 

I'll save myself this time around

 

今度こそ僕は自分のことを守る

 

 

You save yourself

 

キミは自分のことを守れ

 

 

I'll save you too next time around

 

次こそキミのことも守るよ

 

 

I'm not around, I haven't been here for a while

 

僕はいないんだ、ここにはしばらく来てないんだよ

 

 

You know I'll never be back now

 

僕がもう戻らないってわかるだろ?

 

 

 

 

 

 

 

Please don't let me down

 

お願いだ、僕を落ち込ませないでくれ

 

 

Please don't let me down

 

お願いだよ、僕を落ち込ませないで

 

 

You better come around

 

来てくれよな

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I won't come around

 

僕は行かないよ

 

 

It's the same old shit, I'm getting sick of it

 

昔のままさ、もう飽きたんだ

 

 

It's still the same old shit, stop putting up with it

 

ずっと昔のままさ、我慢するのは止めて

 

 

Somehow I've seen, you're someone else

 

なぜかキミが別の人に見えたんだ

 

 

Somehow I've seen, you turned into someone else

 

なぜかキミが別の人に変わっていくのが見えたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

Please don't let me down

 

お願いだ、僕を落ち込ませないでくれ

 

 

Please don't let me down

 

お願いだよ、僕を落ち込ませないで

 

 

You better come around

 

来てくれよな

 

 

I won't come around

 

僕は行かないよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow