カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Face To Face~ Ruel

 

 

 

youtu.be



 

 

 

 

 

 

I love that new dress you bought

 

キミの買った新しいドレス、いいと思うよ

 

 

Yeah you sure look nice

 

そうさ、綺麗に決まってる

 

 

Heard you liked that new restaurant

 

あの新しいレストランが気に入ったんだね

 

 

I know I've been there twice

 

僕は二回行ったことがあるよ

 

 

And the way that you switch up your hair

 

キミが髪をかき分ける姿は

 

 

All of the moments we've shared

 

二人でシェアしてきた瞬間で

 

 

Strolling the streets back in Rome

 

ローマの街を回ったね

 

 

Oh, how I this I was there

 

ああ、そこに居たかったな

 

 

It ain't fair

 

ずるいよ

 

 

No, it ain't fair

 

いや、こんなのフェアじゃない

 

 

 

 

 

 

 

I'm in my bed sitting, talking to screens all day

 

僕はベッドに座って毎日画面に話しかけるんだ

 

 

But I can't seem to say what's on my brain

 

でも、自分の気持ちは伝えられそうにない

 

 

But I wonder, I wonder

 

でも、気になってる

 

 

If you would feel the same

 

もしも、キミも同じ気持ちになるのかなって

 

 

If one day we'd meet face to face

 

もしも、いつか直接会ったら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I messaged you yesterday

 

昨日、メッセージを送ったよ

 

 

Heaven't heard back yet

 

まだ返信が来ないけど

 

 

Did I do something wrong

 

何か間違ったことしたのかな?

 

 

Or is it something I said

 

僕の発言が原因なのかな?

 

 

And it hurts me inside

 

心が痛む

 

 

Cause It's killing my pride

 

だって、キミが他の男に返信してるのを見ると

 

 

To see you reply to all of these other guys

 

プライドが切り刻まれるんだ

 

 

Tell me why

 

なんでなのか教えて欲しい

 

 

Tell me why

 

なんでなのか教えて欲しい

 
 

Tell me why

 

それが、なんでなのか僕に教えて欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm in my bed sitting, talking to screens all day

 

僕はベッドに座って毎日画面に話しかけるんだ

 

 

But I can't seem to say what's on my brain

 

でも、自分の気持ちは伝えられそうにない

 

 

But I wonder, I wonder

 

でも、気になってる

 

 

If you would feel the same

 

もしも、キミも同じ気持ちになるのかなって

 

 

If one day we'd meet face to face

 

もしも、いつか直接会ったら

 

 

I'm in my bed sitting, talking to screens all day

 

僕はベッドに座って毎日画面に話しかけてるんだ

 

 

I know you don't even know my name

 

キミは僕の名前すら知らないのはわかってる

 

 

But I wonder, I wonder

 

でも、気になってる

 

 

If you would feel the same

 

もしも、キミも同じ気持ちになるのかなって

 

 

If one day we'd meet face to face

 

もしも、いつか直接会ったら

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow