カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Can See~ Mac Miller

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm so close I can taste it

 

とても近くにいるんだ

 

 

The man on the moon keep playing

 

月の上で、演奏してる男の近くにね

 

 

Practical jokes, planting the mirrors and smoke

 

悪ふざけさ、鏡を置いて

 

 

That I fade away in

 

煙を出して僕は姿を消す

 

 

You be complaining

 

キミは文句を言うだろう

 

 

And I can't explain it

 

でも僕は説明ができないんだ

 

 

I guess, nothin' compare to the feeling

 

どんなものと比べたりできないんだ

 

 

The feeling amazing

 

いい気分ってものは

 

 

Now I'm switchin' location

 

場所を切り替えるよ

 

 

'Cause Heaven too far when you live in the basement

 

だって、近くにいると天国は遠すぎるから

 

 

I'm lookin' for balance, I'm in an oasis

 

オアシスの中でちょうどいい場所を探してる

 

 

Well, I need somebody to save me, hmm

 

そう、僕を助けてくれる人が必要なんだ

 

 

Before I drive myself crazy

 

頭がおかしくなる前に

 

 

 

 

 

 

 

And now I know if life is but a dream then so are we

 

もしも、人生そのものが夢だったら僕達の人生だってそうだろうね

 

 

Show me something, show me something, show me something

 

僕に何か見せてくれ、何か面白いものを見せて欲しいんだ

 

 

And now I know if life is but a dream then so are we

 

もしも、人生そのものが夢だったら僕達の人生だってそうだろうね

 

 

Show me something, show me something, show I can see

 

僕に何か見せてくれ、僕の目に見える何かを

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, don't tell me to stop

 

ねえ、止まれなんて僕に言うんじゃない

 

 

Let me keep goin' until I cannot

 

進めなくなるまで僕は前進する

 

 

Life is a fantasy until you wake up in shock

 

人生はファンタジーさ、ショックで目を覚まして

 

 

Hittin' the ground, I'm hittin' the ground, I fell from top

 

地面に叩きつけられるまでは、頂上から真っ逆さまだった

 

 

You never expect to drop, so hold on, but

 

落ちるなんて思わないだろうね、しっかり掴まれよ

 

 

That just the way it goes, your God don't wait for no one

 

物事はなる様になるさ、神様は誰も待ってはない

 

 

And when that's all you know, it keep you on your toes

 

キミがそれに気付いた時、ギリギリの状態で自分を保つことになるんだ

 

 

You got so far to go, but look at where you came from

 

随分遠くまで来たんだ、どこから来たか確認してみろよ

 

 

 

 

 

 

 

And now I know if life is but a dream then so are we

 

もしも、人生そのものが夢だったら僕達の存在だってそうだろうね

 

 

Show me something, show me something, show me something

 

僕に何か見せてくれ、何か面白いものを見せて欲しいんだ

 

 

And now I know if life is but a dream then so are we

 

もしも、人生そのものが夢だったら僕達の人生だってそうだろうね

 

 

Show me something, show me something, show I can see

 

僕に何か見せてくれ、僕の目に見える何かを

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow