カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Stupid Love~ Lady Gaga

 

 

 

 

You're the one that I've been waiting for

あなたが、私がずっと待ってた人なの

 

Gotta quit this cryin' nobody's gonna

もう泣くのをやめないと

 

Heal me if I don't open the door

私がドアを開けないと、誰も私を助けられないもの

 

Kinda hard to believe, gotta have faith in me

難しいけど、自分を信じないと

 

Freak out, I freak out, I freak out, I freak our (look at me)

ドキドキするの、興奮が止まらないわ

 

I get down, I get down, I get down, I get down (look at me)

踊るわ、楽しむの

 

Freak out, I freak out, I freak out, I freak out

ヤバイ、興奮が止まらないの

 

Look at me now

私を見て

 

'Cause all I ever wanted was love

だって、私が欲しかったのは愛だけ

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah

 

 

All I ever wanted was love

私がずっと欲しかったのは、愛だけなの

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah, hey-ah (higher, higher)

(もっと、もっと高く)

 

 

 

I want your stupid love, love

私はあなたの狂おしいほどの愛が欲しいの

 

I want your stupid love, love

あなたの愛が

 

 

 

Now, it's time to free me from the chain

さあ、自分を鎖から解き放つときよ

 

I gotta find that peace, is it too late or

平和を探し出さないと、遅すぎるかな?

 

Could this love protect me from the pain?

この愛が私を苦しみから守ってくれるって思ってる?

 

I would battle for you (even if I break in two)

あなたのために戦うの(体が2つに分かれてもね)

 

'Cause all I ever wanted was love

だって、私が欲しかったのは愛だけ

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah

 

 

All I ever wanted was love

私がずっと欲しかったのは、愛だけなの

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah, hey-ah (higher, higher)

(もっと、もっと高く)

 

'Cause all I ever wanted was love

だって、私が欲しかったのは愛だけ

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah

 

 

All I ever wanted was love

私がずっと欲しかったのは、愛だけなの

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah (ooh-ooh)

 

 

Hey-ah, hey-ah, hey-ah (higher, higher)

(もっと、もっと高く)

 

 

 

I want your stupid love, love

私はあなたの狂おしいほどの愛が欲しいの

 

I want your stupid love, love

あなたの愛が

 

 

I don't need a reason (oh)

理由なんて必要ないの

 

Not sorry, I want your stupid love

謝罪もなし、私はあなたの狂ったほどの愛が欲しいの

 

I don't need a reason (oh)

理由なんて必要ない

 

Not sorry, I want your stupid love

謝罪もなくて、私はあなたの愛が欲しいのよ

 

Higher, higher

もっと、もっとね

 

 

 

I want your stupid love, love

私はあなたの狂おしいほどの愛が欲しいの

 

We got a stupid love, love

私達は狂おしいほどの愛を手に入れたの

 

I want your stupid love, love

私はあなたの狂おしいほどの愛が欲しいの

 

I want your stupid love, love

あなたの狂おしいほどの愛が

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow