カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Am~ Hilary Duff

 

 

 

 

 

I'm an angel, I'm a devil

 

私は天使で悪魔でもあるの

 

 

I am sometimes in between

 

その中間にいる時もあって

 

 

I'm as bed as it can get

 

最悪になることもあれば

 

 

And good as it can be

 

最高な時もあるの

 

 

Sometimes I'm a million colors

 

時々、虹色のように寛容で

 

 

Sometimes I'm black and white

 

時々、白黒付けたがる

 

 

I am all extremes

 

私はすごく極端で

 

 

Try to figure me out, you never can

 

理解しようとしても絶対にできないの

 

 

There's so many things, I am

 

ホントにいろんな感情があって、それが私なの

 

 

 

 

I am special

 

私は特別で

 

 

I am beautiful

 

綺麗

 

 

I am wonderful

 

私は素敵で

 

 

And powerful

 

そしてパワフルなの

 

 

Unstoppable

 

止められないの

 

 

Sometimes I'm miserable

 

時々、惨めにも思うわ

 

 

Sometimes I'm pitiful

 

時々、卑怯だとも思う

 

 

But that's so typical of all the things, I am

 

でも、全てありきたりのことのようだけどそれが私よ

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm someone filled with self-belief

 

私は自信に満ち溢れてる

 

 

I'm haunted by self-doubt

 

自信のなさに苛まれる

 

 

I've got all the answers

 

全てを心得てるわ

 

 

I've got nothing figured out

 

私は何も理解してない

 

 

I like to be by myself

 

私は独りになるのが好きなの

 

 

I hate to be alone

 

独りぼっちになるのが嫌いだけど

 

 

I'm up and I am down

 

上がったり、下がったりもするわ

 

 

But that's part of the thrill, part of the plan

 

でも、それって感動の一部で人生の一部なの

 

 

Part of all of the things, I am

 

全てを含めて、私なのよ

 

 

 

 

I am special

 

私は特別で

 

 

I am beautiful

 

綺麗

 

 

I am wonderful

 

私は素敵で

 

 

And powerful

 

そしてパワフルなの

 

 

Unstoppable

 

止められないの

 

 

Sometimes I'm miserable

 

時々、惨めにも思うわ

 

 

Sometimes I'm pitiful

 

時々、卑怯だとも思う

 

 

But that's so typical of all the things, I am

 

でも、全てありきたりのことのようだけどそれが私よ

 

 

 

 

 

 

 

I'm a million contradictions

 

私ってすごく矛盾してるわ

 

 

Sometimes I make no sense

 

時々、理解できないことをして

 

 

Sometimes I'm perfect

 

時々、完璧だって思える

 

 

Sometimes I'm a mess

 

時々、ボロボロになるの

 

 

Sometimes I'm not sure who I am

 

時々、自分が誰なのかわからなくなるわ

 

 

 

 

I am special

 

私は特別で

 

 

I am beautiful

 

綺麗

 

 

I am wonderful

 

私は素敵で

 

 

And powerful

 

そしてパワフルなの

 

 

Unstoppable

 

止められないの

 

 

Sometimes I'm miserable

 

時々、惨めにも思うわ

 

 

Sometimes I'm pitiful

 

時々、卑怯だとも思う

 

 

But that's so typical of all the things, I am

 

でも、全てありきたりのことのようだけどそれが私よ

 

 

I am special

 

私は特別で

 

 

I am beautiful

 

綺麗で

 

 

I am wonderful

 

私は素敵で

 

 

And powerful

 

そしてパワフルなの

 

 

Unstoppable

 

止められないの

 

 

Sometimes I'm miserable

 

時々、惨めにも思うわ

 

 

Sometimes I'm pitiful

 

時々、卑怯だとも思う

 

 

But that's so typical of all the things, I am

 

でも、全てありきたりのことのようだけどそれが私よ

 

 

Of all the things I am

 

その全てが私なのよ

 

 

I am special

 

私は特別で

 

 

I am beautiful

 

綺麗

 

 

I am wonderful

 

私は素敵で

 

 

And powerful

 

そしてパワフルなの

 

 

Unstoppable

 

止められないの

 

 

Sometimes I'm miserable

 

時々、惨めにも思うわ

 

 

Sometimes I'm pitiful

 

時々、卑怯だとも思う

 

 

But that's so typical of all the things, I am

 

でも、全てありきたりのことのようだけどそれが私よ

 

 

Of all the things I am

 

その全てが私なのよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow