カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Future~ Leepa

 

 


 

But where is my future?

でも、私の未来はどこにあるのかな?

 

Has anybody seen her?

誰か彼女を見た?

 

Ain't the picture supposed to get bigger?

あの姿は大きくなるはずじゃないの?

 

Tell me, why do I feel so damn little?

教えて、何でこんなに惨めなの?

 

 

 

I could write a billion words 'bout how I feel

この感情を10億語で書き連ねることもできるわ

 

But I feel like it would make it worse

でも、そんなことしたら悪化するだけ

 

And for some reason I never heal 

なぜか私の傷は癒えることはないの

 

I'm gonna have to take this pain into the hearse

この痛みを霊柩車に乗せないといけないわ

 

They say, "Do this and do that

周りは言うの「これをしてあれをすれば

 

And you should feel much better",but I won't

気分は良くなるはずよ」でも良くならない

 

'Cause there's things in my head

だって、私の頭の中には

 

That I don't understand and can't control

理解できないの、コントロールできないものがあるから

 

 

 

But where is my future?

でも、私の未来はどこにあるのかな?

 

Has anybody seen her?

誰か彼女を見た?

 

Ain't the picture supposed to get clearer?

あの姿はハッキリ見えて来るはずじゃない?

 

I can barely see my face in the mirror

鏡に映る私の顔は、ほとんど見えない

 

 

 

But where is my future?

でも、私の未来はどこにあるのかな?

 

Has anybody seen her?

誰か彼女を見た?

 

Ain't the picture supposed to get bigger?

あの姿は大きくなるはずじゃないの?

 

Tell me, why do I feel so damn little?

教えて、何でこんなに惨めなの?

 

 

 

I'm not who I was a couple years ago

数年前はこんな私じゃなかったの

 

And I really hope I finally learned 

いい加減、学んだって思いたいわ

 

That just 'cause something looks beautiful

見た目が美しいからって

 

It doesn't mean that it's not gonna burn

そこに危険がないとは限らないわ

 

Swear, I did this and I did that 

誓うわ、これもしたいしあれもしたいの

 

And I do feel much better, but I know

気分は良くなったわ

 

That there's things this world

でもこの世界には

 

That I don't understand and can't control

理解できないコントロール出来ないものがあるの

 

 

 

But where is my future?

でも、私の未来はどこにあるのかな?

 

Has anybody seen her?

誰か彼女を見た?

 

Ain't the picture supposed to get clearer?

あの姿はハッキリ見えて来るはずじゃない?

 

I can barely see my face in the mirror

鏡に映る私の顔は、ほとんど見えない

 

 

 

But where is my future?

でも、私の未来はどこにあるのかな?

 

Has anybody seen her?

誰か彼女を見た?

 

Ain't the picture supposed to get bigger?

あの姿は大きくなるはずじゃないの?

 

Tell me, why do I feel so damn little?

教えて、何でこんなに惨めなの?

 

 

 

Where's my future?

私の未来はどこにあるの?

 

Has anybody seen her?

誰か彼女を見た?

 

Am I gonna die young?

若くして死んでしまうのかな?

 

Where's my future?

私の未来はどこ?

 

Why can I not see her?

何で私には彼女が見えないの?

 

Am I gonna die young, die young?

私は若くして死ぬのかな?

 

Where's my future?

未来はどこ?

 

Has anybody seen her?

誰か彼女を見た?

 

Am I gonna die young?

若くして死んでしまうのかな?

 

Where's my future?

私の未来はどこ?

 

Why can I not see her?

何で私には彼女が見えないの?

 

Am I gonna die young, die young?

私は若くして死ぬのかな?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow