カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You've Got A Habit Of Leaving~ David Bowie

 

 

 

 

You've got a habit of leaving me

キミには僕を置き去りにする癖があって

 

You've got a habit of deserting me

キミには僕を捨てる癖があって

 

Sometimes I cry

時々、僕は涙を流して

 

Sometimes I'm so sad

時々、とても悲しくて

 

Sometimes I'm so glad, so glad

時々、とても嬉しくて

 

You could grow up if you wanted to, wanted to, wanted up

キミも大人になろうと思えばなれるのに

 

Wanted to

思えば

 

Wanted to

思えば

 

You've got a habit of leaving me

キミには僕を置き去りにする癖があって

 

You've got a habit of deserting me

キミには僕を捨てる癖があって

 

Sometimes I cry

時々、僕は涙を流して

 

Sometimes I'm so sad

時々、とても悲しくて

 

Sometimes I'm so glad, so glad

時々、とても嬉しくて

 

You could grow up if you wanted to, wanted to, wanted up

キミも大人になろうと思えばなれるのに

 

Wanted to

思えば

 

Wanted to

思えばね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow