カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Reaper~ The Chainsmokers

 

 

 

 

 

 

Pretty face with two sides

 

二面性を持った可愛い顔

 

 

So what's it gonna be tonight?

 

今夜はどっちなのかな?

 

 

Dark days, I'm terrified

 

暗い日は怖い

 

 

I know that something isn't right

 

良くない事が起こることは確かだよ

 

 

You take what you want

 

欲しいものを取っていくキミ

 

 

Then you leave when you're done

 

そして、終わったら去っていくんだ

 

 

Pretty face with two sides

 

二面性を持った可愛い顔

 

 

So what's it gonna be tonight?

 

今夜はどっちなのかな?

 

 

 

 

I'm in my house in the hills with the Reaper

 

私は丘の家に鎌を持っているの

 

 

And I wonder if he knows what I've done

 

私が何をしたのかわかるかな

 

 

I got the keys and I'm gonna off the deep end

 

鍵を持って奥深いところまで出かけるの

 

 

Doesn't hurt when you're doin' it for fun

 

遊びでやってる分には痛くないけど

 

 

Am I in your way-ay-ay? ah, ah, ah, ah, ah

 

私、あなたの邪魔になってるのかな?

 

 

Am I in your way-ay-ay? ah, ah, ah, ah, ah

 

私、あなたの邪魔になってるのかな?

 

 

 

 

 

 

 

Am I your-

 

私は、あなたの

 

 

Ah

 

 

 

 

I pull the trigger just to show her that 

 

彼女を必要だって知ってもらうために

 

 

I need her

 

引き金を引く

 

 

But she don't really trust anyone

 

でも、彼女は誰も信じないけど

 

 

Yeah, everybody's always lookin' for a feature

 

そう、みんないつも見た目を気にする

 

 

No one's steppin' up to be the one

 

誰も彼女みたいになりたがらない

 

 

Am I in your way-ay-ay? ah, ah, ah, ah, ah

 

私、あなたの邪魔になってるのかな?

 

 

Am I in your way-ay-ay? ah, ah, ah, ah, ah

 

私、あなたの邪魔になってるのかな?

 

 

Am I in your way-ay-ay? ah, ah, ah, ah, ah

 

私、あなたの邪魔になってるのかな?

 

 

Am I in your way-ay-ay? ah, ah, ah, ah, ah

 

私、あなたの邪魔になってるのかな?

 

 

Pretty face with two sides

 

二面性を持った可愛い顔

 

 

So what's it gonna be tonight?

 

今夜はどっちなのかな?

 

 

Dark days, I'm terrified

 

暗い日は怖い

 

 

I know that something isn't right

 

良くない事が起こることは確かだよ

 

 

You take what you want

 

欲しいものを取っていくキミ

 

 

Then you leave when you're done

 

そして、終わったら去っていくんだ

 

 

Pretty face with two sides

 

二面性を持った可愛い顔

 

 

So what's it gonna be tonight?

 

今夜はどっちなのかな?

 

 

 

 

I'm in my house in the hills with the Reaper

 

私は丘の家に鎌を持っているの

 

 

And I wonder if he knows what I've done

 

私が何をしたのかわかるかな

 

 

I got the keys and I'm gonna off the deep end

 

鍵を持って奥深いところまで出かけるの

 

 

Doesn't hurt when you're doin' it for fun

 

遊びでやってる分には痛くないけど

 

 

Am I in your way-ay-ay? ah, ah, ah, ah, ah

 

私、あなたの邪魔になってるのかな?

 

 

Am I in your way-ay-ay? ah, ah, ah, ah, ah

 

私、あなたの邪魔になってるのかな?

 

 

 

 

 

 

 

Am I in your way-ay-ay? ah, ah, ah, ah, ah

 

私、あなたの邪魔になってるのかな?

 

 

Am I in your way-ay-ay? ah, ah, ah, ah, ah

 

私って、あなたの邪魔になってるの?

 

 

 

Ooh...

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow