カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Repent~ Halocene

 

 


 

 

Once more you try to blame me

もう一回、私を責めたとしても

 

And you can't undo how you made me

あなたのせいでこうなったから、取り返しはつかないわ

 

Our blood does not define us

私達の血が私達を定義するわけじゃないの

 

Cause you choose only to deny us

だって、あなたは私達を否定するだけだから

 

Maybe I pulled us under

多分、私が引き摺り下ろしたのかもしれない

 

Drowning in all my fear

この恐怖に溺れながら

 

But maybe you made this monster

でももしかするとあなたがモンスターなのかもしれない

 

And it looks too much like a mirror

鏡のように見えるの

 

Do you regret it

あなたは後悔してる?

 

Cause I can't forget it

だって、私は忘れられないの

 

Repent, get on your knees and beg 

後悔、跪いて懇願して

 

Somewhere in there, you remember

どこかであなたは思い出すの

 

(You know what you did)

(したことわかるでしょ?)

 

Repent, get on your knees and beg

後悔、跪いて懇願して

 

 

 

You said you tried to love me

私を愛してくって言ったでしょ

 

Well your love has battered and scarred me

そう、あなたの愛のせいで私はズタズタになったの

 

Maybe I pulled us under

多分、私が引き摺り下ろしたのかもしれない

 

Drowning in all my fear

この恐怖に溺れながら

 

But maybe you made this monster

でももしかするとあなたがモンスターなのかもしれない

 

And it looks too much like a mirror

鏡のように見えるの

 

Do you regret it

あなたは後悔してる?

 

Cause I can't forget it

だって、私は忘れられないの

 

Repent, get on your knees and beg 

後悔、跪いて懇願して

 

Somewhere in there, you remember

どこかであなたは思い出すの

 

(You know what you did)

(したことわかるでしょ?)

 

Repent, get on your knees and beg

後悔、跪いて懇願して

 

 

 

And the worst part is

そして最悪だったのは

 

I forgive

私が許してしまったこと

 

Say it's fine

大丈夫だって言ったこと

 

But not this time

でも今回は違うの

 

Do you regret it?

後悔してる?

 

Why?

何で?

 

 

 

Repent, get on your knees and beg 

後悔、跪いて懇願して

 

Somewhere in there, you remember

どこかであなたは思い出すの

 

You know what you did

したことわかるでしょ?

 

Repent, get on your knees and beg

後悔、跪いて懇願して

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow