カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Salt~ Daine

 

 

You clean your teeth before you bite

噛む前に歯を綺麗にするの

 

Why is it me you have to spite?

なんであなたは私を嫌がるの?

 

I gave in, my flag's white

諦めた、白旗よ

 

And suddenly you're so contrite

あなたは突然悔い改めるの

 

I used to draw hearts 'round your name

ずっとあなたの名前の周りにハートを書いてたの

 

Now I just draw blood to face another day

今じゃ私は違う日に直面するために血を引くだけで

 

And you know I'm not one to make a scene

あなたは私がシーンを作る人じゃないこと知ってるでしょ?

 

But I'm gonna love to see you scream

でも、私はあなたが悲鳴をあげるのを見るのが好きなの

 

 

 

Pouring salt in my cuts

カットに塩を注いで

 

Tears make up my blood now

涙が私を作るの

 

Twist the knife in my gut 

腸のナイフを捻って

 

To break all my trust

私の全ての信頼を壊すために

 

 

 

I thought the worst was over

最悪の事態は終わったって言ったわ

 

Thought you held me like a lover

あなたは私を恋人みたいに抱きしめたと思ったの

 

Star crossed in the middle of summer

夏の真っ只中に星を渡って

 

Torn apart like the paper that I'd draw on

私が書く紙みたいに引き裂かれて

 

Never thought we'd be so self serving

私達がそんなに自己奉仕だって思わなかったの

 

Breaking me down to nothing

私を何もないものに分解して

 

 

 

Pouring salt in my cuts

カットに塩を注いで

 

Tears make up my blood now

涙が私を作るの

 

Twist the knife in my gut 

腸のナイフを捻って

 

To break all my trust

私の全ての信頼を壊すために

 

 

 

You pull the same thing every night

あなたは毎晩同じものを引っ張って

 

Why do we still have to fight?

なんで私たちはまだ戦わないといけないの?

 

I gave up, my flag's white

諦めたの、白旗だわ

 

Just to pretend we're alright

ただ、大丈夫なフリをするだけ

 

 

 

Pouring salt in my cuts, is this what we really want?

カットに塩を注いで、これってホントに私達が欲しいもの?

 

Tears make up my blood now, all of this, not my fault

涙が私を作るの、私のせいじゃないけど

 

Twist the knife in my gut to think, you gave me the time

私の中の腸のナイフを捻って考えて、あなたは私に時間をくれた

 

To break all my trust, drained all the blood from my heart

私の信頼を壊すために、私の心から全部の血を流したの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow