カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Gold~ W&W

 

 

 

We put in on a show, woah

良いものを見せてあげるわ

 

And anything goes, woah

なんでもあり

 

With gravity and gold baby, gold baby

重力と金の輝きがあれば

 

We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの

 

We put in on a show, woah

良いものを見せてあげるわ

 

And anything goes, woah

なんでもあり

 

With gravity and gold baby, gold baby

重力と金の輝きがあれば

 

We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの

 

 

 

We're always gonna shine as diamonds

私達は常にダイヤの様に輝いて

 

With diamonds in the shine as diamonds

ダイヤの原石よ、見つけに来て

 

With diamonds in the rough come find us

私達は常にダイヤのように輝いて

 

 

 

We put in on a show, woah

良いものを見せてあげるわ

 

And anything goes, woah

なんでもあり

 

With gravity and gold baby, gold baby

重力と金の輝きがあれば

 

We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの

 

 

 

Gravity

重力なの

 

Gravity

重力よ

 

We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの

 

We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの

 

 

 

We put in on a show, woah

良いものを見せてあげるわ

 

And anything goes, woah

なんでもあり

 

With gravity and gold baby, gold baby

重力と金の輝きがあれば

 

We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの

 

 

Thank you for watching ♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow