カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Crazy Little Thing Called Love~ Queen

 

 

 


 

This thing called love

この「愛」と呼ばれるもの

 

I just can't handle it

僕はただうまく扱えなくて

 

This thing called love

この「愛」と呼ばれるもの

 

I must get round to it

避けて行かないといけない

 

I ain't ready

僕はまだ準備ができてないんだ

 

Crazy little thing called love

この「愛」と呼ばれる変なものに

 

 

 

This thing called love

この「愛」と呼ばれるものは

 

It cries in a cradle all night

一晩中ゆりかごの中で泣いてるんだ

 

It swings it jives

揺れたり、踊ったり

 

It shakes all over like a jelly fish

クラゲみたいに動いたり

 

I kinda like it

好きなんだ

 

Crazy little thing called love

この「愛」って呼ばれる変なものがね

 

There goes my baby

僕の彼女が来た

 

She knows how to rock-n-roll

彼女はロックをわかってて

 

She drives me crazy

僕を狂わせる

 

She gives me hot and cold fever

熱い熱と冷たい熱、両方をくれるんだ

 

She leaves me in a cool, cool sweat

そして僕に汗をかかせて去っていく

 

I gotta be cool, relax, get hip

落ち着いて、リラックスしよう

 

Get on my tracks

自分らしくしないと

 

Take a back seat, hitch-hike

後部座席に乗って、ヒッチハイクして

 

And take a ling ride on my motorbike

バイクで長旅をするんだ

 

Until I'm ready

僕の準備が出来るまで

 

Crazy little thing called love

この「愛」って呼ばれる変なものに

 

I gotta be cool, relax, get hip

落ち着いて、リラックスしよう

 

Get on my tracks

自分らしくしないと

 

Take a back seat, hitch-hike

後部座席に乗って、ヒッチハイクして

 

And take a ling ride on my motorbike

バイクで長旅をするんだ

 

Until I'm ready

僕の準備が出来るまで

 

Crazy little thing called love

この「愛」って呼ばれる変なものに

 

 

 

This thing called love

この「愛」と呼ばれるもの

 

I just can't handle it

僕はただうまく扱えなくて

 

This thing called love

この「愛」と呼ばれるもの

 

I must get round to it

避けて行かないといけない

 

I ain't ready

僕はまだ準備ができてないんだ

 

Crazy little thing called love

この「愛」と呼ばれる変なものに

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow