カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Heals Me~ JMSN

 

 

 

When I feel alone, stripped down to the bone

孤独な時、自分には何も残ってない気分になるんだ

 

When I get restless and my options are gone

不安な時、選択肢が無くなるんだ

 

When I feel ready to give up and go back home

もう全て諦めて、家に帰ろうとした時

 

There you are, there you are

キミはそこにいてくれる

 

My blood gets cold, and I get low

僕のちが冷たくなって気分は落ち込んで

 

And the pressure just rolls on, through my body and soul

体にも心にも、プレッシャーがかかるんだ

 

Yeah, I still hold on to the only thing I know

そう、僕はまだ自分の考えにしがみついてる

 

And I can see what's been hiding from me

すると隠されたものが見えてくるんだ

 

And every time I start to lose my faith in everything

そして、全てが信用出来なくなってくる

 

 

 

Your love it heals me

キミの愛が僕を癒してくれる

 

Your love it heals me

キミの愛が

 

Your love it heals me

僕を癒してくれるんだ

 

And all it takes is a little faith

必要なのは少しの信頼なんだ

 

 

 

You keep me safe, you take my breath away

キミが僕を守ってくれる、キミは息を呑むほど美しい

 

You're worth the wait, every single day

毎日、待った甲斐があったよ

 

You never let me down

期待を裏切らないね

 

You stick around

キミはいつも側にいてくれる

 

Yeah, you stick around

そうさ、キミはいつも側にいてくれる

 

And no matter the time or place, you're always there for me

時間も場所も関係なくて、いつも側にいてくれるんだ

 

 

 

Your love it heals me

キミの愛が僕を癒してくれる

 

Your love it heals me

キミの愛が

 

Your love it heals me

僕を癒してくれるんだ

 

And all it takes is a little faith

必要なのは少しの信頼なんだ

 

 

 

Your love it heals me

僕を癒してくれるんだ

 

And all it takes is a little faith

必要なのは少しの信頼なんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow~Heals Me~ JMSN