カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~We Belong~ Dove Cameron

 

 

 

 

Livin' in LA now

LAに住み始めると

 

Hard without you, I'm

あなたがいなくて辛いの

 

Missin' you miles away

何マイルも離れて、寂しいわ

 

Said I need space, but

距離が欲しいって言ったけど

 

I don't need space, I

やっぱり、必要ないわ

 

Need you to come to me, like

そばにいて欲しいの

 

Bang, bang

バンバン

 

Think I'm allergic to every other person

他のみんなが苦手みたい

 

You're the one, now I'm certain

あなたこそ運命の人なの、これは確かで

 

 

 

We belong together

私達は一緒にいるべきよ

 

We belong together

一緒に

 

And you know it

あなたもわかってると思うわ

 

Wine stained teeth and bloodshot eyes

ワインの色がついた歯に血走った眼

 

Think we're both fucked up and that's alright

私達はおかしかったけどそれでよかったの

 

We belong together

私達は一緒にいるべき

 

 

 

You got my heart, and

あなたは私の心を奪って

 

You got my brain, so

頭の中まで奪ったの

 

Get on, get on a plane

だから、飛行機に乗って

 

Just take a fast car, right

ただ、車のスピードを上げて

 

Into my arms like

私の腕に向かって来て

 

You gotta understand

この思いをわかってよ

 

Bang, bang

バンバン

 

Think I'm allergic to every other person

他の全ての人が苦手みたいなの

 

You're the one, now I'm certain

あなたが運命の人よ、これは確かで

 

 

 

We belong together

私達は一緒にいるべきよ

 

We belong together

一緒に

 

And you know it

あなたもわかってると思うわ

 

Wine stained teeth and bloodshot eyes

ワインの色がついた歯に血走った眼

 

Think we're both fucked up and that's alright

私達はおかしかったけどそれでよかったの

 

We belong together

私達は一緒にいるべき

 

 

Bang, bang, so automatic

バンバン、勝手に動いちゃうの

 

Know you get me excited

あなたがいてくれると心は弾んで

 

And we don't gotta hide it

隠し事なんてないわ

 

 

 

We belong together

私達は一緒にいるべきよ

 

We belong together

一緒に

 

And you know it

あなたもわかってると思うわ

 

Wine stained teeth and bloodshot eyes

ワインの色がついた歯に血走った眼

 

Think we're both fucked up and that's alright

私達はおかしかったけどそれでよかったの

 

We belong together

私達は一緒にいるべき

 

 

 

Bang, bang

バンバン

 

Think I'm allergic to every other person

他の全ての人が苦手みたいなの

 

You're the one, now I'm certain

あなたが運命の人よ、これは確かなの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow