カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sacrifice~ Bebe Rexha

 

 

 

I'ma need those eyes focusin' on me

その目線を、私に向けて欲しいの

 

Middle of the night, I'm the only star you'll see

夜中にあなたが見える星は私だけで

 

I'ma need those hands runnin' over me

その手で私を包み込んで欲しい

 

'Cause I ain't that type, to let you go easy, so

だって、簡単に触れられないから、だから

 

Say goodbye

さよならを言って

 

To every other girl in the night behind you

この夜過ごせる女全員に

 

Now you're mine

そうするとあなたは私のもので

 

Tell me what you willin' to sacrifice

何を犠牲にできるのか教えて

 

 

 

Sacrifice 

犠牲にして

 

When it comes to me, don't want no compromise

からしたら妥協はしたくないの

 

This should be the only body on your mind

あなたの頭の中は私の体だけにしないと

 

When it comes to me, I'm down for life

私は人生をかけてもいいわ

 

So tell me what you'll sacrifice

だから教えて、あなたは何を犠牲にできるのか

 

Sacrifice

犠牲にして

 

Tell me what you'll sacrifice

何を犠牲にできるのか教えてよ

 

Sacrifice

犠牲にして

 

Tell me what you'll sacrifice

何を犠牲にできるのか教えてよ

 

 

 

I wanna be the air every time you breathe

あなたが息をする度の空気になりたいの

 

Runnin' through your veins and the spaces in between

あなたの静脈とその隙間に入りたいの

 

I wanna feel your heart every time it bleeds

あなたの心臓が血を流す度に、私も感じたいの

 

Livin' in your brain, there's only room for me, so

あなたの脳内に住むわ、私の場所はそこなのよ

 

Say goodbye

さよならを言って

 

To every other girl in the night behind you

この夜過ごせる女全員に

 

Now you're mine

そうするとあなたは私のもので

 

Tell me what you willin' to sacrifice

何を犠牲にできるのか教えて

 

 

 

Sacrifice 

犠牲にして

 

When it comes to me, don't want no compromise

からしたら妥協はしたくないの

 

This should be the only body on your mind

あなたの頭の中は私の体だけにしないと

 

When it comes to me, I'm down for life

私は人生をかけてもいいわ

 

So tell me what you'll sacrifice

だから教えて、あなたは何を犠牲にできるのか

 

Sacrifice

犠牲にして

 

Tell me what you'll sacrifice

何を犠牲にできるのか教えてよ

 

Sacrifice

犠牲にして

 

Tell me what you'll sacrifice

何を犠牲にできるのか教えてよ

 

 

 

Sacrifice your body to the rhythm of mine

私のリズムに乗って

 

To the rhythm, to the rhythm of mine

体を犠牲にして

 

Sacrifice your body to the rhythm of mine

私のリズムに乗って

 

To the rhythm, to the rhythm of mine

体を犠牲にして

 

Sacrifice your body to the rhythm of mine

私のリズムに乗って

 

To the rhythm, to the rhythm of mine

体を犠牲にして

 

Sacrifice your body to the rhythm of mine

私のリズムに乗って

 

So tell me what you'll sacrifice

だから、何を犠牲にできるのか教えてよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow