カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Rise~ Lost Frequencies

 

 



It's been a hard year, feelin' the weight now

辛い一年だったよ、重みも感じてるんだ

 

All of the hurt, all of the dirt, all of the shame now

痛みも、侮辱も、恥も全て

 

Nothin' but closed doors, not gonna break down

閉じられた扉ばっかりだったけど諦めないんだ

 

See, doubt is a strong drug, it gets in your bloodstream

そう、疑うべきは強い薬さ、この血に流れてるんだ

 

You lose your hope, you lose your soul, you lose the whole thing

希望も魂も全て、失ってみればいいよ

 

And I fought my whole life to know it won't break me

人生を持って知るんだ、そんなことで僕は壊れないよ

 

 

 

Ain't no way, no way I'm stoppin' now

もう僕を止めるものはないんだ

 

Gonna make my way right through the clouds

あの雲を突き抜ける道を作るんだ

 

I rise

僕は立ち上がるよ

 

I rise

立ち上がるんだ

 

I'ma grit my teeth and bear the pain

歯を食いしばって、この痛みに耐えるんだ

 

Gonna climb this mountain once again

この山をもう一度登るんだ

 

I rise

僕は立ち上がるよ

 

I rise

僕は

 

I rise

僕は立ち上がるんだ

 

 

 

I'm feelin' stronger, stronger than 

今まで以上に強くなってる気分だよ

 

I've been

僕は

 

I weather the storm, weather the rain, I am the lightnin'

雷でも、雨でも、切り抜けられるんだ、僕自身が雷さ

 

Don't need a shelter, I'm done with the hidin'

シャルターなんていらないよ、隠れることはもうやめたんだ

 

 

 

Ain't no way, no way I'm stoppin' now

もう僕を止めるものはないんだ

 

Gonna make my way right through the clouds

あの雲を突き抜ける道を作るんだ

 

I rise

僕は立ち上がるよ

 

I rise

立ち上がるんだ

 

I'ma grit my teeth and bear the pain

歯を食いしばって、この痛みに耐えるんだ

 

Gonna climb this mountain once again

この山をもう一度登るんだ

 

I rise

僕は立ち上がるよ

 

I rise

僕は

 

I rise

僕は立ち上がるんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow