カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~No One Dies From Love~ Tove Lo

 

 


 

We were so magical, why end this way?

私達は魔法みたいな関係だったのに

 

I know you're furious, yeah, just like me

なんでこんなふうに終わるのかな?

 

You got good reasons, but I do too 

怒ってるのはわかる、私もそう

 

What really happened here? I wish I knew

あなたにも理由があるわ、私にもあるわ

 

It escalated so fast

すごく早く進んだの

 

We yelled things we can't take back

取り返せないようなことを私達は叫んで

 

It escalated too soon

すごく早く進んだの

 

I know what the say, I know that they say that

周りが何を言ってるかなんて私にもわかるわ

 

No one dies from love

愛で死ぬ人なんてないの

 

Guess I'll be the first

でも私がその第一人者になるかも

 

Will you remember us?

私達を覚えててくれる?

 

Or are the memories too stained with blood now?

それかこの思い出はもう血で汚れすぎてる?

 

No one dies from love

愛で死ぬ人なんてないの

 

Guess I'll be the first

でも私がその第一人者になるかも

 

Will you remember us?

私達を覚えててくれる?

 

Or are the memories too stained with blood now?

それかこの思い出はもう血で汚れすぎてる?

 

 

 

I tried my best with you, you claim the same

私は最大限、努力したの、あなたも同じことを言う

 

Somehow, we're strangers, but share this pain

私達は他人なのにこの痛みを共有してるの

 

Keep writin' letters I'll never send

手紙を書き続けてもこれを送ることなんてない

 

Don't want you movin' on when it's my end

私が終わりを迎えるのに、あなただけ次に進んで欲しくないのよ

 

It escalated so fast

すごく早く進んだの

 

We yelled things we can't take back

取り返せないようなことを私達は叫んで

 

It escalated too soon

すごく早く進んだの

 

I know what the say, I know that they say that

周りが何を言ってるかなんて私にもわかるわ

 

No one dies from love

愛で死ぬ人なんてないの

 

Guess I'll be the first

でも私がその第一人者になるかも

 

Will you remember us?

私達を覚えててくれる?

 

Or are the memories too stained with blood now?

それかこの思い出はもう血で汚れすぎてる?

 

No one dies from love

愛で死ぬ人なんてないの

 

Guess I'll be the first

でも私がその第一人者になるかも

 

Will you remember us?

私達を覚えててくれる?

 

Or are the memories too stained with blood now?

それかこの思い出はもう血で汚れすぎてる?

 

 

 

I miss the cool things we'd do

2人のよかった思い出が恋しい

 

But what I miss the most is watching movies with you

でも、一番悲しいのはあなたと映画を見ること

 

I miss the cool things we'd do

2人のよかった思い出が恋しいの

 

But what I miss the most is watching movies with you

でも一番恋しいのは、あなたと映画を見ることなの

 

 

 

No one dies from love

愛で死ぬ人なんてないの

 

Guess I'll be the first

でも私がその第一人者になるかも

 

Will you remember us?

私達を覚えててくれる?

 

Or are the memories too stained with blood now?

それかこの思い出はもう血で汚れすぎてる?

 

No one dies from love

愛で死ぬ人なんてないの

 

Guess I'll be the first

でも私がその第一人者になるかも

 

Will you remember us?

私達を覚えててくれる?

 

Or are the memories too stained with blood now?

それかこの思い出はもう血で汚れすぎてる?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow