カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hand In Glove~ The Smiths

 

 

 

 

Hand in glove

手と手袋みたいに

 

The sunshines out of our behinds

僕達の背後から太陽が輝くんだ

 

No, it's not like any other love

いや、そこらへんの愛とは違って

 

This one is different because it's us

特別なんだ、だって僕達だからね

 

Hand in glove

手と手袋みたいな

 

We can go wherever we please

僕達がどこでも行きたい場所に行けて

 

And everything depends upon

キミがどれだけ僕の近くにいるのか

 

How near you stand to me

それが全ての鍵なんだ

 

And if the people stare

ジロジロ見てくる奴は

 

Then the people stare

見てくる奴は

 

Oh, I really don't know and I really don't care

知ったこっちゃないんだ、どうでもいい

 

Kiss my shades

僕に影にキスしたらいい

 

 

 

Hand in glove

手と手袋みたいに

 

The good people laugh

まともな人達はあざ笑う

 

Yes, we maybe hidden by rags

そうさ、ボロに隠れてるかもしれないけど

 

But we've something they'll never have

でも、僕達は彼らが持ってないものを持ってるんだよ

 

 

 

Hand in glove

手と手袋みたいに

 

The sunshines out of our behinds

僕達の背後から太陽が輝くんだ

 

Yes, we maybe hidden by rags

そうさ、ボロに隠れてるかもしれないけど

 

But we've something they'll never have

でも、僕達は彼らが持ってないものを持ってるんだよ

 

And if the people stare

ジロジロ見てくる奴は

 

Then the people stare

見てくる奴は

 

Oh, I really don't know and I really don't care

知ったこっちゃないんだ、どうでもいい

 

Kiss my shades

僕に影にキスしたらいい

 

 

 

So, hand in glove I stare my claim

だから手袋をはめてここに宣言するんだ

 

I'll fight to the last breath

僕は最後の一息まで戦う

 

If they dare touch a hair on your head

もしも誰かがキミの髪に一本でも触れたなら

 

I'll fight to the last breath

僕は命を懸けて戦うよ

 

For the good like is out there somewhere

素晴らしい人生がきっとどこかにあるんだ

 

So stay on my arm, you little charmer

だから僕の腕の中にいればいい

 

But I know my luck too well

でも、僕は自分の運をわかってる

 

Yes, I know my luck too well

そうさ、運命のことは

 

And I'll probably never see you again

そしてもう2度とキミに会うことはない

 

I'll probably never see you again

2度と会うことはないだろうね

 

I'll probably never see you again

恐らくキミとは...

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow