カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Bowie~ Paul Weller

 

 

 

Do you know there's no journey?

旅なんてないって知ってる?

 

We're arriving and departing all the time

僕達は到着と出発を繰り返して

 

You were just mortal like me 

私と同じキミの命にも限りはあって

 

God is only just a melody

神様もただのメロディ

 

Make the best of every moment

常に時間を大事にしよう

 

We are not evolving

僕達は進化をしてるんじゃなくて

 

Or going anywhere

どこかに向かってるわけでもなくて

 

And it's fine

でも、それでいいんだ

 

 

 

How can the world lose his name?

どうして世界が彼の名前を失うことがあるのかな?

 

Everyone is bawling again

誰かがまた叫んでる

 

Burn the cross or leave it

十字架は燃やして

 

Look above, you'll see me

上を向けば私が見える

 

We miss you everywhere

至る所でキミを恋しく思うよ

 

Awaken all the ghosts in your mind

心の中の魂を全て呼び覚まして

 

Speak of all the good that you find

知りえる善について語って

 

Live and learn that life is not unkind

生きて人生が非情じゃないことを学んで

 

Understand the demons that you fight

敵対する悪魔のことを理解しよう

 

I know it just seems cold to leave see

去ることが冷たく感じられるのはわかるんだ

 

We all have to go

私たちはみんな行かないといけない

 

Believe me

僕を信じて

 

But letting go

でも、見送ることは

 

Is thanking you

キミに感謝することなんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow