カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All I Think About Now~ Pixies

 

 


 

I try to think about tomorrow

明日のことを考えるようにするんだけど

 

But I always think about the past

でも、常に過去を振り返って

 

About the things that didn't last

長続きしなかったことについて考えてしまうんだ

 

If I could go to the beginning

もしも僕が戻れるのなら

 

Then for sure I would be another way

きっと僕は違う感じになってただろうね

 

Make it better for today

今日ももっといい日になるだろうね

 

If I could go to the beginning

もしも僕が元に戻れるのなら

 

I would be another way

僕は違う感じになってただろうね

 

Make it better for today

今日も、もっといい日になってただろうね

 

 

 

Remember when we were happy?

幸せだった頃、覚えてる?

 

If I'm late, can I thank you now?

もしも遅れてたら、今お礼を言っていい?

 

I'm gonna try anyhow

とにかく言ってみるよ

 

 

 

I remember we were happy

幸せだったのは覚えてるんだ

 

That's all I think about now

今思うのはそればっかりで

 

That's all I think about now

それが今思う全てで

 

I remember we were happy

幸せだったのは覚えてる

 

That's all I think about now

今思うのはそればっかりで

 

If you have any doubt

もしもキミが変に思っても

 

I want to thank you anyhow

とにかく、お礼を言いたいんだよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow