カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Younger~ Teeks

 

 

 

Time is slipping through our fingers

時間が、指の間をすり抜けて

 

Slowly, we're running out

ゆっくりと、僕達が時間切れで

 

Sun is setting on the horizon

太陽が地平線に

 

Quickly, we're running out

忙しく、僕達は時間切れになるんだ

 

 

 

Or daylight, I wonder

陽の光に思う

 

Will we take flight upon the 

僕達は飛び越えて行けるんだろうか

 

Starry night into the unknown?

星々の夜を超えて、未知の世界へ

 

In the daylight, I wonder

日差しの中で思うんだ

 

Will we take flight upon the

僕達は飛び越えて行けるのかな

 

Starry night into the unknown?

星々の夜を越えて、未知の世界へ

 

We ain't getting any younger, younger

僕達はもう戻れないんだ、あの頃には

 

 

 

We keep dreaming, city sleeping

僕達は夢を見続ける、眠る街に

 

Slowly, we're running out

ゆっくり、僕達は時間切れに

 

Clock is ticking and all these

時計が時を刻んで

 

Years keep passing

年月が流れ続けて

 

I don't wanna leave this world with a bitter taste

辛い思いを抱いたまま、この世界を離れたくないんだ

 

 

 

In the daylight, I wonder

日差しの中で思うんだ

 

Will we take flight upon the

僕達は飛び越えて行けるのかな

 

Starry night into the unknown?

星々の夜を越えて、未知の世界へ

 

In the daylight, I wonder

日差しの中で思うんだ

 

Will we take flight upon the

僕達は飛び越えて行けるのかな

 

Starry night into the unknown?

星々の夜を越えて、未知の世界へ

 

We ain't getting any younger, younger

僕達はもう戻れないんだ、あの頃には

 

 

 

What if one night was all we had?

もしもあと、一晩しかなかったら?

 

Just one night, that's all I ask

ただ、その一瞬しかなかったら

 

One night

一晩だけ

 

What if it's all we had?

もしもそれしかなかったら?

 

What if one night was all we had?

もしもあと、一晩しかなかったら?

 

Just one night, that's all I ask 

ただ、その一瞬しかなかったら

 

One night

一晩だけ

 

What if it's all we had?

もしもそれしかなかったら?

 

What if one night was all we had?

もしもあと、一晩しかなかったら?

 

Just one night, that's all I ask 

ただ、その一瞬しかなかったら

 

One night

一晩だけ

 

What if it's all we had?

もしもそれしかなかったら?

 

What if one night was all we had?

もしもあと、一晩しかなかったら?

 

Just one night, that's all I ask 

ただ、その一瞬しかなかったら

 

One night

一晩だけ

 

What if it's all we had?

もしもそれしかなかったら?

 

 

 

We ain't getting any younger, younger

僕達はもう戻れないんだ、あの頃には

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow