カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~One Step Closer~ Linkin Park

 

 

 

I cannot take this anymore

耐えられないんだ、これ以上

 

Saying everything I've said before

同じようなセリフを繰り返してるけど

 

All these words they make no sense

こんな言葉は全てが無意味

 

I find bliss in ignorance

何も知らないことに快感すら覚えるんだ

 

Less I hear, the less you say

聞くのが減ったらキミの口数も減って

 

You'll find that out anyway

キミにもいずれわかるだろう

 

Just like before

ただ、前みたいに

 

 

 

Everything you say to me

キミが僕に言う言葉は全て

 

Takes me one step closer to the edge

僕のことを限界に一歩近づけるんだ

 

And I'm about to break

僕は壊れる寸前で

 

I need a little room to breathe

一息つける場所が必要なんだ

 

'Cause I'm one step closer to the edge

だって、また限界に一歩近づいてるからね

 

I'm about to break

壊れる寸前なんだよ

 

 

 

I find answers aren't so clear

答えなんてどうでもいいって気づいたんだ

 

Wish I could find a way to disappear

消える方法が欲しいくらいに

 

All these thoughts they make no sense

こんな言葉は全て無意味で

 

I find bliss in ignorance

何も知らないことに快感も覚えるんだよ

 

Nothing seems to go away

何1つ消えてくれない

 

Over and over again

何度も、何度も

 

Just like before

ただ、前みたいに

 

 

 

Everything you say to me

キミが僕に言う言葉は全て

 

Takes me one step closer to the edge

僕のことを限界に一歩近づけるんだ

 

And I'm about to break

僕は壊れる寸前で

 

I need a little room to breathe

一息つける場所が必要なんだ

 

'Cause I'm one step closer to the edge

だって、また限界に一歩近づいてるからね

 

I'm about to break

壊れる寸前なんだよ

 

Everything you say to me

キミが僕に言う言葉は全て

 

Takes me one step closer to the edge

僕のことを限界に一歩近づけるんだ

 

And I'm about to break

僕は壊れる寸前で

 

I need a little room to breathe

一息つける場所が必要なんだ

 

'Cause I'm one step closer to the edge

だって、また限界に一歩近づいてるからね

 

And I'm about to break

僕は壊れる寸前なんだよ

 

 

 

Shut up when I'm talking to you

黙ってろ、話してる時くらい

 

Shut up

黙ってろ

 

Shut up

黙ってろよ

 

Shut up

黙ってろよ

 

Shut up when I'm talking to you

黙ってろ、話してる時くらい

 

Shut up

黙ってろ

 

Shut up

黙ってろよ

 

Shut up

黙ってろよ

 

Shut up

黙ってろ

 

I'm about to break

壊れる寸前なんだよ

 

 

 

Everything you say to me

キミが僕に言う言葉は全て

 

Takes me one step closer to the edge

僕のことを限界に一歩近づけるんだ

 

And I'm about to break

僕は壊れる寸前で

 

I need a little room to breathe

一息つける場所が必要なんだ

 

'Cause I'm one step closer to the edge

だって、また限界に一歩近づいてるからね

 

I'm about to break

壊れる寸前なんだよ

 

Everything you say to me

キミが僕に言う言葉は全て

 

Takes me one step closer to the edge

僕のことを限界に一歩近づけるんだ

 

And I'm about to break

僕は壊れる寸前で

 

I need a little room to breathe

一息つける場所が必要なんだ

 

'Cause I'm one step closer to the edge

だって、また限界に一歩近づいてるからね

 

And I'm about to break

僕は壊れる寸前なんだよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow